بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5415
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 12 مهر 93 2:14 ب.ظ

از روز یک شنبه 13 مهر ماه :

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کنگان مهمان سایت ثلاث/جهت پاسخگویی به سوالات مردمی

ثلاث- از روز یک شنبه ۱۳ مهر ماه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان، پاسخگوی پرسش ها و نظرات شما کاربران گرامی خواهد بود.

مجموعه سایت خبری تحلیلی ثلاث ضمن تشکر از مسئول بیمه سلامت در شهرستان کنگان برای پاسخگویی شفاف به سوالات مردم و ایجاد ارتباط دو سویه ، اعلام می دارد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان به عنوان مهمان بعدی سایت ثلاث ، از روز یک شنبه ۱۳ مهرماه ۹۳ برای پاسخگویی به سوالات مردمی اعلام آمادگی نموده است.

لذا از روز یک شنبه هفته پیش رو ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، پاسخگوی پرسش ها و نظرات شما کاربران گرامی خواهد بود.

امید می رود که کاربران و مسئول دعوت شده طبق روال قبل با در نظر گرفتن احترام و شفافیت، مطالب خود را مطرح کنند.

به امید اینکه با مشارکت شما و همراهی مسئولین محترم، شاهد ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین، تقویت روحیه نقد پذیری و در نهایت توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.

نظرات

  1. شهروندسیرافی says:

    باسلام و احترام و تبریک عیدقربان
    جناب آقای مختارزاده چرا اداره فرهنگ ارشاد در شهر سیراف هیچ گونه فعالیتی ندارد و هیچ تلاشی برای کشف استعدادها و حمایت از این هنرمندان خصوصا شاعران و نقاشان صورت نمی گیرد
    متاسفانه چندین سال است به علت رویکرد ضعیف مسولان شهری و شهرستانی، سیراف با داشتن استعداد های بالا در زمینه های هنری نسبت به شهرهای دیگر دچار عقب ماندگی شدیدی شده که برای جبران این اتفاق نیاز بسیار زیادی به توجه شما و مسولان شهری دارد امیدواریم که با رویکرد جدید شما و نگاه ویژه مسولان سیراف به جایگاهی در شان و اندازه خود برسد. در آخر خواهشمندیم که برنامه های خود برای حمایت از هنرمندان سیرافی بیان کنید.
    با سپاس.

  2. ناشناس says:

    ضمن سلام، ازآقای مختارزاده خواهش میکنم بات وجه به نزدیکی روز۲۰مهرماه یادروز حافظ برنامه ای به همین متسبت برگزار فرمایند….تشکر

  3. با عرض سلام و خسته نباشید….
    لطفا درمورد تئاتر هم اطلاعات دهید جهت تماشا

  4. عادل says:

    باسلام.چرا از اداره ارشاد فعالیت چشمگیری دیده نمیشود.بنده چندین بار برای اموزش موسیقی مراجعه کردم متاسفانه کلاسی برگذار نمیشه.الان ۵۰کیلومتر باید راه طی کنم تاشهر جم برای اموزش موسیقی.

  5. عادل says:

    سلام.باتوجه به هجوم فرهنگهای مختلف به شهر کنگان اداره ارشاد برای حفظ فرهنگ بومی شهر چکاری انجام داده است.

  6. عادل says:

    سلام بر شهروند سیرافی.جانا سخن از زبان ما میگویی.مگر در کنگان ما کسی به این مسایل توجهی میکند .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن