بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5603
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 مهر 93 9:44 ق.ظ

فارس

۷ باند بزرگ سرقت در کنگان متلاشی شدند

ثلاث: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ۷ باند بزرگ سرقت در کنگان متلاشی شدند.

به گزارش ثلاث،کرم دشتیان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار و آرامش در جامعه دارد و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان شاهد ایجاد امنیت بیشتر در منطقه باشیم.

وی افزود: در کنگان با همکاری ماموران انتظامی و مردم شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم که امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت‌های انجام گرفته در شرایط کنونی، طبق آمار شهرستان کنگان از امن‌ترین نقاط استان بوشهر و کشور است.

دشتیان از متلاشی شدن هفت باند بزرگ سرقت در کنگان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته در ۶ ماه اول سال جاری به همت ماموران انتظامی کنگان، هفت باند سرقت متلاشی و ۱۱۸ نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندار کنگان نیز با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: غدیر از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان و شیعیان است و باید نسبت به تبیین ابعاد مختلف این روز اهتمام ورزیم.

عباس تبرکی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در جامعه گفت: امنیت پایدار در جامعه مرهون خدمات نیروهای نظامی و انتظامی است و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی یادآور شد: از ویژگی‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مزین بودن به زیور رافت و فروتنی در کنار اقتدار است که ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.
منبع:فارس

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. ميثم says:

    میخواستم درباره درگیری پلیس وقاچاقچیان درنخل تقی آیاصحت دارد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن