بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56188
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 مرداد 98 8:07 ب.ظ

دادستان شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

دادستانی کنگان به موضوع تعاونی مرزنشینان این شهرستان ورود می کند

ثلاث- دادستان شهرستان کنگان خبر داد: دادستانی کنگان به موضوع تعاونی مرزنشینان این شهرستان ورود می کند؛ در صورت نیاز برای این کار، هیات بازرسی و حسابرسی مستقر خواهیم نمود.

 

سید احمد موسوی، دادستان شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: با توجه به مراجعات مکرر مردمی جهت روشن شدن وضعیت سپرده های سرمایه گذاری شده در تعاونی مرزنشینان شهرستان کنگان و عدم برگزاری مجمع عمومی سالانه در سال های پی در پی و  در راستای شفاف سازی صورت های مالی و از جهت احیای حقوق عامه، این دادستانی قصد ورود به موضوع را دارد.

وی افزود: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان و هیات مدیره شرکت تعاونی و بازرسان خواهیم خواست که در اسرع وقت، ضمن اطلاع رسانی عمومی نسبت به تشکیل مجمع عمومی سالانه اقدام و گزارش کامل و مستندی در خصوص وضعیت مالی تعاونی و لیست اموال و دارایی های شرکت ارائه نمایند.

دادستان شهرستان کنگان تاکید کرد: چنانچه برای این کار ضرورت نیز اقتضاء نماید، هیات بازرسی و حسابرسی مستقر خواهیم نمود.

موسوی خاطرنشان کرد: چنانچه اعضاء و سپرده گذاران دغدغه هایی داشته باشند به نحو مکتوب به این دادستانی ارائه نمایند.

نظرات

  1. خلفانی محمد says:

    یک زمانی تعاونی یک میلیون متر مربع ملک داشته, تعداد بسیار زیادی مغازه وواحد تجاری و همچنین چندین سوله بزرگ در موقعیت های بسیار خوبی داشته این موارد یایستی بررسی و ریشه یابی شود چه سرنوشتی پیدا کرده اند و در این موارد تاکید می گردد ریشه یابی بسیار مهم می‌باشد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن