بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5742
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 17 مهر 93 12:19 ب.ظ

مهر

یک تن مواد مخدر در بوشهر امحاء شد

ثلاث : در آئینی با حضور مسئولان یک تن مواد مخدر در بوشهر امحاء شد. به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و از ابتدای امسال تاکنون […]

ثلاث : در آئینی با حضور مسئولان یک تن مواد مخدر در بوشهر امحاء شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر هستیم.

سردار حیدر عباس‌زاده پاک‌سازی نقاط آلوده را به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه طرح‌های بسیار خوبی اجرا شده و در شهرها و روستاهای مختلف این طرح عملی شده است.

وی با اشاره به کشف بیش از دو تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی شش ماه نخست امسال، اضافه کرد: امروز یک هزار کیلوگرم از این مواد مخدر امحاء شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش ۱۵۴ درصدی کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در سال جاری به نسبت سال گذشته، تصریح کرد: پلیس در سال جاری با عزم جدی با سوداگران و قاچاقچیان مقابله کرده و حاصل آن حجم بالای کشفیات مواد مخدر بوده است.

وی از شناسایی و انهدام ۶۰ باند مهم توزیع کننده مواد مخدر که مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و ترانزیت می‌کردند خبر داد و گفت: مردم همواره خواستار مبارزه با قاچاقچیان عمده و توزیع کنندگان خرده هستند که ما نیز در این زمینه حرکت می‌کنیم.

عباس‌زاده از دستگیری ۸۰ درصد خرده فروشان مواد مخدر و معتادان تابلو در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای مقابله با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

در این آئین تعدادی از مردم بوشهر و نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور حضور داشتند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن