بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5835
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 مهر 93 12:07 ب.ظ

خلیج فارس

تصاویر/ امحای یک تن مواد مخدر در بوشهر

ثلاث: یک تن مواد مخدر کشف شده توسط نیروی انتظامی شامگاه چهارشنبه طی آیینی با حضور نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر، شماری از مردم و مسوولان در بوشهر امحا شد. به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی استان بوشهردراین آیین گفت: دو هزار و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی […]

ثلاث: یک تن مواد مخدر کشف شده توسط نیروی انتظامی شامگاه چهارشنبه طی آیینی با حضور نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر، شماری از مردم و مسوولان در بوشهر امحا شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی استان بوشهردراین آیین گفت: دو هزار و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی شش ماه نخست سال جاری در این استان کشف شده که یک هزار کیلوگرم آن امروز امحا شد.

سردار ‘حیدرعباس زاده’ افزود: میزان کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۴ درصد افزایش داشته است.

وی یادآورشد: برغم اینکه استان بوشهر بارانداز مواد مخدر نیست و مسیر ترانزیت به برخی از استان های غربی است، اما پلیس با اشراف بر عملکرد قاچاقچیان مواد مخدر عملکرد خوبی در مبارزه با سوداگران مرگ دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در همین رابطه ۶۰ باند مهم توزیع کننده مواد مخدر که مواد را از استان های جنوبی کشور بارگیری و ترانزیت می کردند، شناسایی و منهدم شده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه ۹۰درصد مواد مخدر تولیدی دنیا در کشور افغانستان کشت می شود، گفت: شش هزار تن مواد مخدر سالانه در افغانستان کشت می شود که بخشی از طریق دریای آزاد به کشورهای امریکایی و اروپایی ، آسیای میانه و روسیه و بخشی نیز وارد ایران می شود که قسمتی برای مصرف و قسمتی نیز ترانزیت می شود.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت داخلی یکی از ماموریت های خود را مقابله با این پدیده می داند که در همین راستا چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

دراین آیین ازخانواده شهید کره بندی از ماموران مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر نیز با اهدای لوح تجلیل شد.

عکس: علی جهان آرا

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن