بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5952
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 مهر 93 7:56 ق.ظ

آسفالت خیابان های شهر کنگان را بازسازی کنید

(نظرات سایت/ حمید): آسفالت اکثر خیابان های کنگان خراب شده. از مسئولین شهرداری تقاضا داریم رسیدگی کنند. در ضمن آسفالت جدید خیابان وحدت از پست بانک تا انتهای خیابان که اجرا کردند، به نظر خودشون آسفالت شده یا دوربین مخفی هست ؟؟ واقعا چه باید گفت. آسفالت خیابان اصلی ورودی کنگان از منطقه انتظامی تا […]

(نظرات سایت/ حمید):

آسفالت اکثر خیابان های کنگان خراب شده. از مسئولین شهرداری تقاضا داریم رسیدگی کنند. در ضمن آسفالت جدید خیابان وحدت از پست بانک تا انتهای خیابان که اجرا کردند، به نظر خودشون آسفالت شده یا دوربین مخفی هست ؟؟ واقعا چه باید گفت.

آسفالت خیابان اصلی ورودی کنگان از منطقه انتظامی تا پل منصورآباد نیاز شدید به بازسازی دارد.

گذر فرعی ۱ خیابان استقلال تا کی در انتظار آسفالت شدنش باشیم، جدیدن یکی از گذر اصلی شهر شده، جداً زشت نیست بازسازی نشده ؟

بعضی از نقاط اصلی شهر نیاز به روشنایی دارند، مخصوصا پل خور عبدالسلام و ایستگاه عسلویه و همچنین شمال ۱۷ شهریور.

در آخر، خیابان های شهر رو بازسازی کنید و سرعتگیرها رو کم کنید و اینقدر با اعصاب و روان مردم بازی نکنید و هیچ وقت نگویید بودجه و اعتبار نداریم.. بودجه سرعتگیر خوب دارید اما بودجه برنامه های دیگر نه.

برچسب ها: ,

نظرات

  1. وبگرد says:

    با سلام،در مورد راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خواستم عرض کنم که برای این نیرو که شایسته نیست گاه و بیگاه در محل فلکه پریشانی شروع به جریمه های بی مورد کنید،اونهم با کمین کردن برای خودروهای عبوری که اصلا صورت خوشی نداره.همانطور که از اسم این نیرو پیداست اول باید راهنمایی صورت بگیره بعد برید سراغ رانندگی.راهنمایی و آموزش یه مقوله مستمر و دائمی هست،حالا از شما این سوال رو دارم که در سال چند تا همایش و برنامه و…برای آموزش و راهنمایی مردم در مورد رعایت قوانین رانندگی دارید؟؟آیا با جریمه و ابزار قهری مردم قوانین رو رعایت میکنن؟؟کلام آخر اینکه این کارها نه شایسته شماست نه شایسته این مردم عزیز،لطفا بجای سعی در تمام کردن هرچه سریعتر برگه های جریمه،به فکر فرهنگ سازی باشید چون یکی از وظایف اصلی شماست.با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن