بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59640
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 فروردین 99 6:59 ب.ظ

نامه الماسی به رئیس جمهور در خصوص سخنان رئیس بانک مرکزی؛

شهرستان کنگان بیشترین سهم در تامین بودجه و پول کشور دارد/ آقای همتی از مردم کنگان دلجویی کند

ثلاث- در بخشی از نامه امروز الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر به رئیس جمهور در خصوص سخنان رئیس بانک مرکزی عنوان شده است که جهت استحضار آقای همتی باید عرض کنم، اگر جنابعالی مدیر سیاست های پولی و مالی مملکت هستید باید کاملا شهرستان عزیز کنگان را بشناسید زیرا کنگان محل سایت دو منطقه اقتصادی انرژی پارس است که بیشترین سهم در تامین بودجه و پول کشور دارد.

 

 

به گزارش ثلاث پس از صحبت های رئیس بانک مرکزی که البته سخنان نسنجیده ای بود و منجر به جریحه دار شدن مردم کنگان و استان بوشهر شود، افراد زیادی شامل مسئول و گروه های مردمی به این سخنان واکن نشان دادند. در این میان حتی برخی از شهروندان استان بوشهر از خارج کشور نیز با انتشار پیام های تصویری سعی در دفاع از حقانیت و مظلومیت استان بوشهر و به ویژه کنگان نمودند.

دکتر سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز امروز طی نامه ای به شخص رئیس جمهور، به این مسئله واکنش نشان داد که در ادامه می خوانید:

 

🌀جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهور

 

🔸طی چند روز گذشته آقای همتی ریئس بانک مرکزی در اقدامی نا شایست و به دور از آداب معاشرت در سخنرانی رسمی و جلو چشم خبرنگاران و دوربین های خبری نام شهرستان تاریخی کنگان که نامی بلند در تاریخ تجارت دریایی کهن کشور است را با تمسخر بر زبان جاری ساخت.

این کلام و ادبیات کاملا به دور از شان مسئولین مملکت اسلامی است و بهتر است هرچه سریع تر و بدون فوت وقت رئیس بانک مرکزی از مردم شهرستان کنگان عذرخواهی و دلجویی کنند.

جهت استحضار آقای همتی هم باید عرض کنم که اگر جنابعالی مدیر سیاست های پولی و مالی مملکت هستید باید کاملا شهرستان عزیز کنگان را بشناسید زیرا کنگان محل سایت دو منطقه اقتصادی انرژی پارس است که بیشترین سهم در تامین بودجه و پول کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن