بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6240
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 24 مهر 93 7:41 ق.ظ

پنجشنبه و جمعه این هفته در کنگان /

تئاتر کمدى «زیره گلاب و چراغ جادو» در کنگان روی صحنه می رود

ثلاث : کارگردانی و نویسندگی این نمایش طنز را حسن مختارزاده برعهده دارد و این مجموعه نیز در نظر دارد تئاتر کمدی «زیره گلاب و چراغ جادو» را پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مهرماه در شهر کنگان به روی صحنه ببرد.

به گزارش ثلاث ؛ تئاتر کنگان چند صبایى است که با جلسه های مختلف هنرمندان نمایشى مطرح استان بوشهر درشهرستان کنگان تصمیم هایى مبنى بر فعال شدن گروه هاى نمایشى در سنین گوناگون گرفته است و هم اکنون شاهد نتیجه این اجلاس که برگزار کنندگى آن بر عهده حسن مختارزاده و محمودحیدرى می باشد؛ هستیم و امید است که گروه هاى کنگانى فعالیت خود را از سر گرفته تا همشهریان عزیز از پیشرفت تئاتر که یک هنر قدیمى است و از زمان هاى دور رونق داشته است، باشند و به هنرمندان شهر خود افتخار کنند.
انجمن نمایش شهرستان کنگان که ریاست آن برعهده محمودحیدرى است باحمایت هاى حسن مختارزاده رییس فرهنگ ارشاد کنگان زمینه را براى هنرمندان فرهیخته شهر فراهم ساخته اند و براى علاقه مندان به این رشته دوره هاى استعداد یابى وکارگاهاى آموزشى برگزار نموده تا حمایت و خدمت خود را به مردم عزیز شهرستان کنگان ابراز کرده باشند و امید می رود که مردم کنگان نیز از فعالیت هاى انجمن کنگان حمایت کنند.
کارگردانی و نویسندگی این نمایش طنز را حسن مختارزاده برعهده دارد و این مجموعه نیز در نظر دارد تئاتر کمدی «زیره گلاب و چراغ جادو» را پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ مهرماه با هنرمندی بازیگران نوجوان استان (آریانصورىحامدنصارىخیرلله محیسنامیرحسین ابراهیمىخالداسماعیلىعلیرضامنصورىمینامنصورى) در شهر کنگان به روی صحنه ببرد. همچنین نور پردازی و صدا گذاری این نمایش را نیز مهدى کشاورز انجام می دهد.
لازم به ذکر است که مینا منصوری اسفند ماه سال گذشته در سومین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان مقام نخست در بخش بازیگری کودک با مجموعه«زیره گلاب و چراغ جادو» را به خود اختصاص داده بود .
زمان: پنج شنبه و جمعه٢۴و٢۵مهرماه٩٣
ساعت شروع: ١٩- هفت شب
آدرس: پلاتو استاد سمندریان اداره فرهنگ ارشاد اسلامى شهرستان کنگان

نظرات

  1. ملی says:

    عالی بود
    هرکی نرفته واقعا ضرر کرده
    کاره همه بازیگرا عالی بود مخصوصا مینا و آریا حرف نداشت واقعا کاره همشون خوب بودن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن