بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6353
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 26 مهر 93 7:06 ب.ظ

شهردار کنگان خبر داد:

افزایش دوربین های مدار بسته ترافیکی در کنگان تا پایان سال/نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شده است

اختصاصی ثلاث- نقاط مختلف کنگان به دوربین‌های مدار بسته ترافیکی مجهز می‌شود.

دوربین مدار بسته ترافیکی

 

 

عبدالله حسینی کنگانی در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: اصلاح تقاطع های هندسی یا همان نقاط حادثه خیز شهر جزء برنامه های امسال ما است.

وی افزود: بریدگی روبروی مصلی، بریدگی فلکه علی ولی الله منتهی به خیابان غدیر، روبروی پارک خلیج فارس، ابتدای خیابان استقلال از سمت اداره شیلات و روی پل روبروی بازارچه، از جمله نقاط حادثه خیزی هستند که شناسایی شده و انشاءالله جز برنامه های امسال ما است.

شهردار کنگان عنوان کرد: در همین راستا مشاوری برای مطالعه طرح ترافیکی کل شهر کنگان به صورت جامع به خدمت گرفته ایم که فاز اول و دوم کار آن به اتمام رسیده و همین روزهاست که نهایی شود؛ لذا از این پس شهرداری بر اساس مطالعات انجام شده این طرح، خیابان کشی ها، تقاطع ها، ایجاد میدان و … را اجرا خواهد کرد.

کنگانی همچنین از نصب دوربین های مدار بسته در سه نقطه شهر خبر داد و گفت: نصب این دوربین ها مدتی است که انجام شده و آن را در اختیار راهنمایی و رانندگی گذاشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع روبروی شهرداری، تقاطع خیابان وحدت و تقاطع خیابان طالقانی سه نقطه ایست که دوربین مدار بسته جهت کنترل ترافیک شهری نصب شده و در حال استفاده راهنمایی و رانندگی است.

شهردار کنگان همچنین از افزایش تعداد دوربین های مدار بسته طی چند ماه آینده در سطح شهر کنگان خبر داد.//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن