بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6458
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 مهر 93 7:36 ق.ظ

طی مراسمی انجام شد/

راه اندازی نمایندگی اداره اشتغال پارس جنوبی در جم

ثلاث: در آئینی با حضور مدیران پارس جنوبی و فرماندار شهرستان جم، نمایندگی اشتغال پارس جنوبی در شهرستان جم راه‌اندازی شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، عبدالله نادری فرماندار جم عصر سه‌شنبه در این آیین با تقدیر از مدیر عامل منطقه ویژه و مدیر اشتغال پارس جنوبی برای استقرار نمایندگی اشتغال در شهرستان جم، اظهار داشت: اشتغال از دغدغه های اصلی فارغ التحصیلان جمی است.

وی خواستار توسعه اشتغال در این شهرستان شد و افزود: امیدواریم که با راه اندازی رابط اشتغال منطقه ویژه در شهرستان جم بتوانیم گامی در راستای اشتغال فارغ التحصیلان جمی برداشته شود.

مدیر اشتغال منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس نیز در این مراسم بیان داشت: حمایت از نیروهای بومی در اولویت منطقه ویژه است و تلاش داریم تا زمینه اشتغال هر چه بیشتر نیروهای بومی را فراهم سازیم.

یوسف امینی همچین خاطر نشان کرد: از وظایف رابط اشتغال منطقه ویژه پیگیری امورات مربوط به کارگری  و اشتغال فارغ التحصیلان جم است که امیدواریم آقای قیصری در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشند.

لازم به ذکر است استقرار نمایندگی اشغال پارس جنوبی در شهرستان جم مصوبه شورای اداری شهرستان جم با حضور مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس است که موسی قیصری به عنوان رابط اشتغال منطقه ویژه در شهرستان جم منصوب شد.

موسی قیصری خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان جم است و سابقه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرستان جم در کارنامه دارد و همچنین فارغ التحصیل رشته حسابداری است

http://multimedia.mehrnews.com/original/1393/08/01/IMG00251810.jpg

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بنازم همشهری خوم
    جناب آقای نادری عزیز

  2. Avin says:

    تبریک میگویم به مردم جم امیدوارم مسئولین از این اداره در جهت پیشرفت مردم بومی استفاده کنند .این نشان دهنده همت و هوشیاری و دلسوزی مسئولین یک شهر برای خدمت به مردم است .

  3. گلایه از مسولین :( says:

    چرا در جم ؟! مگه ما تو اولویت نیستیم چرا تو کنگون نزاشتن . زمانی که پایشگاه جم بنام پالایشگاه کنگان بود دیدین جمیا چه سرمون در اووردن .من کنگانیم بومی به حساب میام لیسانس صنایع شیمیایی دارم مدرکم داره خاک میخوره هرجا میرم پارتی میخواد چکار کنم مسولین شما واقعا بیدارین ؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن