بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66080
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 آبان 00 1:07 ب.ظ

فرماندار شدن احمد لطفی در شهرستان کنگان منتفی شد

ثلاث- ظاهرا به نظر می رسد فرماندار شدن احمد لطفی در شهرستان کنگان منتفی شد .

 

 

به گزارش ثلاث در حالی که پس از استقرار دولت جدید همه منتظر تغییرات مدیریتی در سطح استان و شهرستانها بودند، این تغییرات پس از جابجایی استاندار متوقف شد.

طبیعی است که سفر رییس جمهور بر همه مسائل دیگر سایه افکنده بود و همه استان برای آماده کردن طرح ها و مطالبات خود بسیج شده بودند.

پس از سفر رئیس جمهور، استاندار بوشهر اعلام کرد که تغییرات در راه است.

در حالیکه مردم شهرستان های مختلف استان منتظر انتصاب فرمانداران توانمند با اولویت بومی بودند، خبری عجیب مردم شهرستان کنگان را به شدت متاثرکرد و آن خبر انتصاب قریب الوقع احمد لطفی به عنوان فرماندار این شهرستان بود.

این خبر اعتراضات و گلایه مندی های زیادی را روانه مسئولین استانی کرد. در این خصوص حجم اعتراضات به حدی  بالا بود که تمام فضای مجازی، محافل دوستانه و رسمی تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفت .

با این وجود ، امروز منابع خبری ثلاث کسب اطلاع کرده است که ظاهرا گزینه مذکور  در بالا( احمد لطفی) فعلا برای فرمانداری کنگان منتفی شده است .

با وجود گزینه های با تجربه، توانمند و دارای مقبولیت در شهرستان ، استاندار بوشهر باید نسبت به خواست عمومی کنگانی ها توجه ویژه نماید و انتصاب گزینه بومی توانمند را برای فرمانداری کنگان مد نظر داشته باشد .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن