بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6931
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 9 آبان 93 9:37 ق.ظ

محکوم کردن کود مرغ هنر نیست/ لطفاً عمل کنید

(نظرات سایت /کاربر ثلاث) :

(نظرات سایت /کاربر ثلاث) :

با تشکرفراوان از خبرگزاری ثلاث بابت پیگیری کود مرغ
متاسفانه مسئولین ما فقط درحد حرف زدن هستند و هیچ اقدامی نکردند مسئولین بهداشت اگه یه سری با خانواده محترمشان دور فلکه شهرک پریشانی بزنند بعدا می فهمه که بو کردن کود مرغ یعنی چه .

اینکه پشت میز بشینم و آوردن کود مرغ رو محکوم کنیم هنر نیس بچه هامون دارن مریض می شن مسئولین یه کمی تکون بخورن مگه فقط باید بچه فرماندار یا شهردار مسموم بشه که اقدام کنید مگه ما آدم نیستیم لطفا اقدام جدی کنید این معضل تا سال دیگه نگذارید ممنون.

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. سعيد says:

    دعا می کنم که تگرگ بزنه بساط همه شون رو بپیچونه…
    شهردار جان برفی نباریده که سرت را زیرش مخفی می کنی، واقعیت را ببین و چاره اندیشی کن!!!!

    • شهروند حامی کشاورز says:

      شاید تگرگ اومد هم سر خودت شکوند هم ماشین خودت و امسالت را پکوند . امسال هم گوجه کیلو ۱۰تمن بخر و هر قوطی رب گوجه ۱۲تمن تا حالیت بشه

    • پارک لاله says:

      عامو گل گفتی بچه هسنا ولش کن حالیش نی کود مرغ برای گوجه یعنی چی؟ ههه

  2. حرف منصفانه says:

    با سلام

    متسفانه در دهه اول محرم بارها آب محلات سمت شرق کنگان از جمله منصورآباد برای ساعت های طولانی قطع می شود.
    مسئولین مربوطه نیز شکستگی های را عامل قطعی آب عنوان می کنند.
    حال سوال ما اینجاست که این چه شکستگی است که کلا در محلات کناری شهر اتفاق می افتد. لوله های آب که مانند لوله پلیکا نیست .

    مردم این محله گمان می برند که دلیل این همه قطعی آب و حتی برق این است که منزل هیچ مسئول و یا اداره ای در محلاتی مانند منصوراباد نیست یا اینکه قرار است انشعاب آب را به جاهای دیگری نیز بدهند….

    با این حال بنده قصد تهمت ندارم زیرا واقعا زحمات این عزیزان را از نزدیک شاهد بوده ام فقط می گویم که ما در منزل مریض و بچه کوچیک داریم و نیاز مبرم به آب

    فکری برای زیر ساخت های آب در کنگان کنید.

  3. منصور says:

    باسلام.صحبتی بافرماندارکنگان دارم بخداتمام مشکلات بیمارستان کنگان ازمدیرغیربومی آن هست چرافکری نمیکنیدمگه توکنگان قحط الرجاله بخداباظاهرسازیش داره گولتان میزنه الکی داره پول بیت المال خرج میکنه وبیمارستان روزبه روزداره وضعش بدترمیشه.مدیریت خیلی مهمه کمی خوفکرمردم باشید.

  4. کریم says:

    سلام لطفا به فرماندارمون بگید این آیه را بخواند الم یعلم بان الله یری متاسفانه ما داریم با این کود مرغ و مگس ها خفه می شیم وهرروز بچه هامون مریض می شن ولی فرماندار هیچ اقدامی نمی کنه افسووووووووس

  5. کریم says:

    سلام اگه تگرگ بزنه بعد مسئولین میگن غضبن نه میگن رحمتن وااااااااااای

  6. کریم says:

    سلام برادرگرام منصورمدیریت بیمارستان متاسفانه افراد بومی قبول نکردند زیربارمسئولیت نمی رن رده های بالا امکانات به بیمارستان بدن همه کس می تونه مدیریت کنه ممنون

  7. کریم says:

    الهی وربی من لی غیرک . لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم ازاین مسئولین بی خیال

  8. وبگرد says:

    سلام
    با توجه به نزدیک شدن به فصل نشاء گوجه فرنگی و شخم و کشت زمین های زراعی در مرداد و شهریور،لطفا مسئولین از همین امروز به فکر باشند که باز هم مثل سالهای گذشته بسیاری از کشاورزان سودجو و خدانشناس از کود کثیف و متعفن و بیماری زای مرغی استفاده نکنند.لطفا از همین امروز به فکر باشید،لطفا.
    سپاس

  9. وبگرد says:

    با سلام خدمت مدیریت محترم ثلاث،باز هم طبق معمول هر ساله،با توجه به اینکه کشاورزان در حال پاکسازی زمین ها جهت کشت مجدد میشوند،متاسفانه از چند شب قبل تا به امروز کشاورزان و سودجویان اقدام به آتش زدن جزئی باقیمانده های علف های هرز خشک شده مزارع کرده اند که دود غلیظ و بدبویی را ایجاد کرده است.این قصه،قصه و مکافات هر ساله ماست.از شما خواهش میکنم پیگیری بفرمایید که دوباره قضیه آتش زدن علفهای خشک و کود مرغی تکرار نشود.اجرتون با امام حسین(ع).

  10. مهدی says:

    عامو بوی کود مرغ زده ما گلالو کرده ما دیگه اسایش نداریم .
    سودش سی نهاوندیا بو گندش سی کنگانیا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن