بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7608
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 93 3:48 ب.ظ

پاکدامن:

دانشگاه آزاد کنگان در مسیر تبدیل وضعیت

ثلاث- رئیس دانشگاه ازاد کنگان گفت: با توجه به موقعیت کنگان و همجواری با صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی وهمچنین تعداد دانشجوها وهیئت علمی موجود دراین مرکز آموزشی، لزوم ایجاد تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته های آن دراین دانشگاه به خوبی احساس می شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان ، دکتر قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و رئیس هیئت امنا استان از دانشگاه آزاد اسلامی کنگان بازدید کرد.

دراین بازدید مسائل و مشکلات و برنامه های این دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد کنگان در مورد تبدیل وضعیت از مرکز به واحد و همچنین کمبود نیروی اداری و ایجاد و افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی سخن گفت.

احسان پاکدامن افزود: با توجه به موقعیت کنگان و همجواری با صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی وهمچنین تعداد دانشجوها وهیئت علمی موجود دراین مرکز آموزشی، لزوم ایجاد تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته های آن دراین دانشگاه به خوبی احساس می شود.

دکتر قیصری رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر درمورد تبدیل وضعیت دانشگاه آزاد کنگان به واحد گفت: ما به سرعت در حال پیگیری این مشکل هستیم وامیدواریم با همکاری ریاست دانشگاه کنگان این موضوع به زودی حل شود.

وی همچنین درمورد کمبود نیروی انسانی این دانشگاه در کنگان  با توجه به تعداد هیئت علمی، دانشجو و کارمند و نسبت کارمند به دانشجو، خواستار تهیه گزارشی در این خصوص و ارسال به مرکز استان شد.

 

 

دکتر قیصری - دانشگاه آزاد دکتر قیصری - دانشگاه آزاد دکتر قیصری - دانشگاه آزاد

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. سعید says:

    اقای پاکدامن این ترم خیای بی برنامه بودید دانشجویان کاردانی و کارشناسی همشون توی یه کلاس هستند استاد میاد سرکلاس گیچ میشه چه درسی بده خودمون هم گیچ شدیم انتظار قبول شدن نداشته باشید
    خواهشن پیگیری کند اقای پاکدامن

  2. دینا says:

    آقای سعید تو کنگون هر چی داد بزنی…..‌کسی صداتو نمیشنوه……پس ایقد داغ نکن…..آمپرت میزنه بالا…….بیخیال باش کاکا.

    …بیخیال

  3. شکرشکن says:

    به به تبدیل وضعیت….. ای کاش قبل از تبدیل وضعیت تا هنوز حجم کاریتون سنگین تر نشده به مشکلات به این بزرگی رسیدگی کنید. با بعضی مسئولین دانشگاه که اصلا نمیشه حرف زد قورت میدن آدمو البته شخص آقای پاکدامن رو نمیدونم ولی بعضیاشون حال آدمو بد میکنن

  4. مهرگان says:

    درود بر دکتر پاکدامن عزیز

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن