بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7653
تعداد نظرات:۳۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 1 خرداد 94 2:42 ب.ظ

تکرار/

سامانه پیامکی فرمانداری شهرستان کنگان برای رسیدگی به مسائل مربوط به ادارات

اختصاصی ثلاث- معاون سیاسی فرمانداری کنگان خبر داد: مردم می توانند با سامانه پیامکی تعبیه شده، موارد، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مربوط به ادارات این شهرستان با ما در میان بگذارند.

احمد خاکنژاد در گفتگویی کوتاه با ثلاث خبر داد: به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات واعلام رضایت یا عدم رضایتمندی شهروندان عزیز نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان کنگان، سامانه پیامک ۱۰۰۰۳۷۲۲ زیرنظر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در نظر گرفته شده است.

سامانه پیامکی

مردم شهرستان کنگان می توانند از طریق این سامانه پیامکی نظرات خود را در خصوص تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان ارسال نمایند.

نظرات ارسال شده مستقیما توسط معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان مشاهده شده و متعاقب آن برای اداره مربوطه ارسال و پیگیری می شود.

این کار با هدف کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین و انتقال سریع نظرات مردم به معاون سیاسی فرماندار و متعاقب آن نهاد مربوطه و صرفه جویی در زمان انجام گرفته است.

تمام نظرات ارسال شده محرمانه می باشد و لذا مردم می توانند با خیالی آسوده با این سامانه ( معاون سیاسی فرمانداری کنگان) ارتباط پیامکی ایجاد کنند.

 

این سامانه پیامکی به مظور دسترسی آسان مردم به نماینده عالی دولت و معاون سیاسی وی در شهرستان جهت پیگیری موارد و مسائل مربوط به نهادهای اجرایی شهرستان می باشد لذا همه می توانند از این ظرفیت و فرصت استفاده کنند.

نظرات

  1. دینا says:

    تشکر آقای خاک نژاد…….‌..

    • محسن says:

      من از آقای خاکنژاد درخواست میکنم: گزارشی از پیگیری هایی که به نتیجه رسیده را به مردم بدهند تا آنها با اعتماد بیشتری ارتباط برقرار کنند. مثلا بگویند تا کنون چندنفر از شهروندان به صورت حضوری یا تلفنی یا پیامکی درخواستی داشته اند که به نتیجه رسیده است.

  2. سعيد says:

    درود بر مرد بی آلایش و با تدبیر.
    پس از مدت ها بالاخره کنگان یک انسان دلسوز و لایق را به خود دید.
    امید است در سایه حمایت الله سربلند باشید.

  3. کنگانی says:

    ایده بسیار جالبی است.امیدواریم در حد یک حرف و شعار باقی نماند و منشا اثرات خیری باشد برای مردم کنگان.با تشکر از آقای خاکنژاد عزیز

  4. ناشناس says:

    خیلی اقدام خوبی است. امیدوارم این سامانه تداوم داشته باشد و فقط برای مدتی نباشد. درضمن با نصب بنر در سطح شهر، شهروندان را از این سامانه مطلع کنید

  5. max says:

    یعنی واقعاٌ آقای خاکنژاد مشکلات مردم رو نمیدونه یا که دیگه مردم مشکل ندارن که میخواد با پیامک حل کنه—

    • حمید says:

      به جای این همه مرمر کردن، هر مشکلی داری بگو، اگر هم پیام دادن بلد نیستی بگو کسی برات بنویسه.. فقط بلدین مرمر کنید، خوبه پسر پادشاه نشدین شما.. یک ذره هم شما همت کنید النگوناتون کج نمیشه.

    • max says:

      توایی که به این خوبی مرمر میکنی واقعاً نمیدونی مشکلات مردم شهر چیه. بعدشم فکر کردی همه مثل خودت بی سواد هستن و عرضه ی پیام فرستادن ندارن.و ی توضیح مختصر بده ببینم چ ربطی به پادشاه و پسر پادشاه داره؟

  6. حسن پور.ح says:

    با سلام و خسته نباشد آقای خاکنژاد
    کار جالبی است اگر ادارات به انتقادها عمل کنند عالی می شود

  7. کنگانی says:

    ای آقا ،مردم میان حضوری،رو در رو با توضیحات کامل و شفاف مسائل و مشکلات رو تشریح می کنند کسی کاری نمی کنه .حالا اگه سامانه ای بشه که دیگه ..خدا داند؟؟؟

  8. حمید says:

    ممنون از آقای خاکنژاد.. بعد از عمری یکی پیدا شد و چند ایده از خودش در آورد..

    مسئولینی که هیچ ایده ای ندارید، یاد بگیرید.. حداقل عرضه این کار هم ندارید از معاون سیاسی فرماندار یاد بگیرید.

  9. شاکی says:

    ما که خواستیم تو کنگون یه خونه بسازیم پدرمون درآوردن ، اگه بخوایم مشکلات اداره ها بگیم باید کار و زندگیمون ول کنیم از صبح تا شب اس ام اس بزنیم

  10. کریم says:

    سلام خداقوت مردبزرگوار آقای خاک نژاد کار جالبی است موفق باشی

  11. زیبا کلام says:

    مرسی از اقای خاکنژاد .کار جالبیست.در صورتی که پشت این پیامک زدنا مشکلی حل بشه .نه فقط منبعی باشه واسه درامد مخابرات

  12. هادی says:

    جا داره یادی کنیم از معاونین گذشته …………………..
    آقای خاکنژاد یه فرد دلسوز برای شهره و امیدوارم موفق باشه و ما هم یاریش میکنیم.

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی هادی!

      با عرض پوزش بخشی از نظر شما ویرایش شد.

    • حسین م says:

      با تشکر از اقای خاک نزاد انشااللاه که جواب گو باشند در حد حرف نبشو که خیلی شنیدیمن .به امید روزی که صدای کنگونیا شنیده بشه …نه مثل نمایندمون بشه

  13. شهروند says:

    جای بسی خوشحالیست که یکنفر پیدا شدبه حرف مردم گوش کنه حتی اگر هم نتونه رفع مشکل کنه.جناب اقای خاکنژادسپاسگزاریم.
    باتشکر از سایت ثلاث

  14. شکر says:

    با سلام… احسنت

  15. شهروند says:

    بنده مشکل یکی از ادارات کنگان را شفاها به معاون فرماندار گفتم ولی همه با همن کسی کاری به مشکلات مردم نداره.
    هرکس بفکر خودشه.
    اداره تامین اجتماعی کنگان شده ملک شخصی ریس اداره بجای پاسخگویی به مشکلات مردم میگه برو دادگاه ازم شکایت کن.یه مشت کارگر بدبخت از حق خانوادشون میگیرن میدن تامین اجتماعی برای اینده .ولی کجاست اینده.حداقل یک نفر بزارید رییس که بلد باشه با مردم صحبت کنه.
    میگی نه برو ببین.کارمنداش بدون مرخصی میرن بیرون میگه رفته نماز بخونه.
    حالا متر بیار مترش کن.
    ثلاث مدیونی اگر نزاریش رو سایت.

    • ثلاث says:

      درج این نظر به منزله تایید محتوی آن از سوی ثلاث نیست و فقط جهت اطلاع و پیگیری مسئولین امر منتشر شده است.

  16. رضا says:

    من حضوری پیش آقای خاکنژاد رفتم ولی نتونست کارم رو انجام بده حالا نمیدونم چطور میخواد با پیامک مشکل مردم رو حل کنه .

  17. وبگرد says:

    یکی از بزرگترین مشکلات شهر کنگان اینه که تقریبا کلیه ارگانهای دولتی بصورت انحصاری توسط افراد غیربومی اشغال شده و یه جوان بومی اگه بخواد توی یک اداره مشغول کار بشه اونقدر برعلیهش کارشکنی میکنن که از زمین و زمان مایوس بشه،اما اگه یه نفر غیربومی باشه…….غیربومی ها دو روز هم بیکار نمی مونن و به سرعت برق و باد استخدام میشن.یکی دیگه از مشکلات شهر کنگان،متاسفانه حسادت مردم نسبت به هم است بطوریکه تا خبردار میش یه فرد بومی میخواد اتخدام یه اداره بشه یا به فرض محال بخواد رئیس و معاون یه اداره بشه وای بحالش…اونقدر ملت بر علیه اون نامه و طومار مینویسن و بدگویی میکنن که هر کسی نشناسه فکر میکنه طرف صهیونیسته!!
    آقای خاکنژاد بزرگوار حتما میدونید روسای برخی اداره های دولتی نزدیک یه ۲۰ ساله جا خوش کردن،میتونید عوضشون کنید؟؟کارمندهای غیربومی رو چی میتونید؟؟دبیران حق التدریس آموزش و پرورش رو که ۶ ماه یه بار حقوق ساعتی بهشون میدن رو میتونید ترتیب استخدامشون رو بدید یا طبق معمول برن تو سایت های مختلف اسم بنویسن؟پرستار و کارمند بلاتکلیف هم داریم و….و….و….

    • شهروند says:

      وبگرد عزیز بنده افرادی از همین کنگان سراغ دارم برای استخدام تا مصاحبه هم پیش رفتن ولی بعد از مدتی بهشون زنگ زدن گفتن شما نفر دومی اگر نفر اول نیومد بهتون خبر میدیم.متاسفانه به بعضی از مسولین گفتیم ولی فاییده ای نداشت.

  18. علی says:

    سلام .احسنت . لطفاً شروع کنید مسئله تعاونی مرزنشینان کنگان را پیگیری کنید که چرا به این وضع افتاده؟ ممنون

  19. ناشناس says:

    سلام.کاش به من کمک مالی میشود ازدواج کنم چه کنم کسی ندارم صامن من بشه یا اشنا یه غریبه کمک نمیکنه.شماره کارت صادرات من۶۰۳۷۶۹۱۵۰۲۶۲۶۱۲۰ قربانی.ممنون.بخدا لازم دارم

  20. ناشناس says:

    با سلام. با توجه به شروع کار کارگاه بلوک زنی در ساعت ۴ صبح هر روز در خیابان گلزار جنب پمپ گاز ، صدای بسیار بلند دستگاههای بلوک زنی باعث سلب آسایش از خانواده هایی میشود که در نزدیکی این کارگاه سکونت دارند لطفا اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد

  21. ابولفطل says:

    سلام سال نو مبارک آقای خاک نژاد خوبید لطفا درمورد خواربار کارگران خدمات شهری پیگری کنید برای همه دادن ولی برای کارگران خدمات شهری ندادن باتشکر

  22. ابولفطل says:

    با سلام خدمت مردان خدا چرا خوار وبار عزای سبز کارمندان دادن ولی کارگران خدمات شهری نمیدن کارشون آس ونه لطفا پیگیری کنید

  23. احسان says:

    سلام انشالله که حرفتون درست باشه،
    عرض کنم خدمتتون که یکی از افراد پذیرش در کلینیک دندانپزشکی بوعلی کنگان به نام آقای کوثری خیلی خیلی طرز برخوردش بدن با مردم، شکر خدا رئیس تامین اجتماعی نشد وگرنه باید در کلینیک رو تخته میکردن، ممنون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن