بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7742
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 آبان 93 7:09 ق.ظ

گرگ، زن دامدار را روانه بیمارستان کرد

متخصص جراحی عمومی بیمارستان زینبیه خورموج گفت: حمله گرگ به یک زن دامدار در روستای هلالی منصوری شهرستان دشتی، وی را روانه بیمارستان کرد. به گزارش ثلاث ؛ غلامحسین فقیه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: یک زن دامدار ۵۰ ساله‎ که در ساعات اولیه بامداد در اثر حمله یک گرگ جراحات زیادی بر بدن […]

متخصص جراحی عمومی بیمارستان زینبیه خورموج گفت: حمله گرگ به یک زن دامدار در روستای هلالی منصوری شهرستان دشتی، وی را روانه بیمارستان کرد.
خبرگزاری فارس: حمله حیوان وحشی، زن دامدار ساکن دشتی را روانه بیمارستان کرد

به گزارش ثلاث ؛ غلامحسین فقیه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: یک زن دامدار ۵۰ ساله‎ که در ساعات اولیه بامداد در اثر حمله یک گرگ جراحات زیادی بر بدن وی وارد شده بود، برای مداوا به بیمارستان زینبیه شهر خورموج منتقل شد.

متخصص جراحی عمومی بیمارستان زینبیه خورموج ادامه داد: بعد از معاینه اولیه این بیمار مشاهده کردیم که بیشتر قسمت‎های بدن این زن، مورد حمله و گازگرفتگی این حیوان وحشی شده است.

وی افزود: با اعزام این بیمار به اتاق عمل بیمارستان زینبیه خورموج اقداماتی که در این مرکز درمانی مقدور بود را انجام دادیم و وی برای ادامه روند درمانی به بیمارستان بوشهر منتقل می‎شود.

ر.احمدی یکی از همراهان این بیمار نیز در این باره گفت: آ.احمدی درروستای هلالی منصوری بخش کاکی مشغول به دامداری است که در ساعات اولیه امروز توسط یک گرگ، دچار گازگرفتگی شده و در نهایت با کمک همسایه‎ها از حمله حیوان درنده نجات پیدا می‎کند.

ف.احمدی از همسایگان این دامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: آ.احمدی درروستای هلالی منصوری، ساعت حدود دو بامداد در اثر حمله یک گرگ زخمی می‎شود.

وی افزود: این گرگ اول به منزل همسایه آ.احمدی حمله می‎کند و بعد از اینکه یک مرغ را طعمه خود می‎کند با سر و صدای همسایه‎ها پا به فرار می‎گذارد.

احمدی ادامه داد:  در حین فرار وقتی از طرف آ.احمدی سنگ به سمت این گرگ پرتاب می‎شود، وی را مورد حمله خود قرار داده و جراحات شدیدی را به وی وارد می‎کند.

وی یادآور شد: این حیوان وحشی درنده بعد از وارد کردن جراحات شدید به این دامدار، وی را روی زمین می‎کشاند که با سر و صدای فراوان همسایه‎ها، حیوان درنده وی را رها می کند و متواری می‎شود.

احمدی ادامه داد: پس از اینکه آ.احمدی توسط این گرگ روی زمین کشیده می‌شود، دست و پا و سر و صورت وی زخمی می‌شود و پوست صورت وی نیز به کلی برداشته شده است ولی در نهایت با کمک همسایه‌ها از حمله این حیوان درنده وحشی نجات پیدا کرد.

 

برچسب ها: , , , ,

نظرات

  1. دینا says:

    چقده گناه داشته ………… ایشالله هر چه زودتر خوب شه…و مشکل جدی براش پیش نیاد…..

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن