بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8083
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 93 9:52 ب.ظ

پاریابی:

مردم از بی‌توجهی به نخبگان شهرستان کنگان گله‌مند هستند

ثلاث – رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در آئین تکریم و معارفه فرماندار کنگان گفت:مردم از عدم توجه به نیروهای انسانی شهرستان کنگان گله‌مند هستند.

نشست شورای اداری شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر و با دستور تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کنگان صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

از حواشی این نشست می توان به تاخیر استاندار و قطعی برق در لابه لای سخنان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان اشاره کرد.

در ادامه این جلسه رئیس شورای شهر کنگان ضمن خوش آمدگویی به استاندار و هیئت همراه اظهار داشت: مردم از عدم توجه به نیروهای انسانی شهرستان کنگان گله‌مند هستند به گونه ای که حتی به همراهان دولت نیز توجه چندانی نمی شود.

اکبر پاریابی گفت: شهرستان کنگان چهره های برجسته ای را پرورش داده است که میتوان با نگاهی مهربانانه تر به نخبگان این شهرستان، استفاده بهینه ای از آنها در سمت های استانی داشت.

وی شهرستان کنگان را دارای ظرفیت های ارزشمندی دانست که نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولین ارشد استانی است و افزود: مشکل اساسی و کنونی شهرستان بحث اشتغال است که میتوان بخش اعظم آن را در چارت اداری شهرستان حل کرد.

پاریابی گفت: زمانی شهرستان کنگان یکی از مناطق بزرگ استان به شمار می رفت؛ ولی در حال حاضر با تقسیم شدن این شهرستان به دو منطقه، وضعیت نچندان مطلوبی را داراست.

وی گفت: مردمان این دیار نیک سرشت و مهربان هستند و امیدواریم که به نیکی از نیروهای شهرستان در بخش های مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کنگان نیازمند ارتقاء چارت اداری و تقویت نیروی انسانی از لحاظ تعداد است، افزود: اداراتی در شهرستان با دو پرسنل مدیریت می شوند و نیاز است با ارتقاء سطح آنها،این وضع را بهبود بخشید.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: ۱۱ رودخانه فصلی از سطح شهر کنگان عبور می کند و این معضل بزرگی برای مردم این شهر است به گونه ای که پس از بارندگی شدید شب گذشته منازل سکنه پایین دست شهر دچار آبگرفتگی شده اند و تردد آنها نیز به سختی انجام می گیرد و نیاز است برای رفع این مشکل اعتبارات مورد نیاز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. دینا says:

    ما ن الان ؛؛؛ همیشه مشکل بی کاری داشتیم و داریم‌‌‌‌……چرا ؟؟؟؟ چون مسولین ما ؛ پی منافع شخصیه خودشونن… سهل انگاری اونا ؛ با توجه ب بزرگترین میدان گازی ک کنار ما وجود داره؛و میتونه کل جوانان بومی را شاغل کند…….ب خوبی مشهود است….

  2. دینا says:

    ثلاث چرا همه ی نظراتو ثبت نمیکنی……..نظری ک مغایر با نظر شما و مسولین باشه ک شجاعت درجشو ندارین …..‌پس دیدگاه کاربران رو حذف کنید؛ بهتره ……

    • سعید says:

      راست میگه.ثلاث ماموریت تو روشن کردن حق هست نه کتمان آن.مسئولی که میترسه پس یه جای کارش ایراد داره.۵تا از نظرات منو حذف کردین یعنی چی!!!!

  3. شهروند کنگانی says:

    از ماست که بر ماست
    جناب آقای پاریابی وقتی مسوولین به اصطلاح بومی ما همان سیاست ها و رفتاری که مسوولین غیربومی دارند در پیش میگیرند دیگر چه توقعی باید داشت.به فرموده شاعر نفس کز گرمگاه سینه می آید برون ابری شود تاریک چو دیوار ایستد در پیش چشمانت ننفس کاینست دیگر چه داری چشم زچشم دوستان دور یا نزدیک.
    بنده دانشجوی دکترا چندین بار جهت همکاری با دانشگاه آزاد و علمی کاربردی مراجعه کردم ولی در کمال تاسف مشاهده کردم که اونجا هم حرف غریبه بیشتر خریدار دارد.

  4. Mahdi says:

    پس کجایید مخالفین و کسانی که ایده و نظر دارید برای شهر کنگان . زمانی که خبر رسانی میشه شهردار و شورا . دیدار حضوری با مردم دارند . ۳٫٫ ۴ نفری بیشتر حضور پیدا نمی کنند . ها ؛؛؛؛!!!؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن