بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8318
تعداد نظرات:۲۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 آذر 93 11:58 ق.ظ

به روش سوئیسی

نفرات برتر مسابقات شطرنج معرفی شدند+ تصاویر

به گزارش ثلاث مسابقات شطرنج مدارس شهرستان کنگان گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش ثلاث مسابقات شطرنج مدارس شهرستان کنگان گرامیداشت هفته بسیج برگزار و در پایان این رقابتهای نزدیک مجتبی نوروزی با ۴٫۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۷٫۵ از مدرسه بوستان قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در این دوره از مسابقات امید خلیفات با ۴٫۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۴ از مدرسه پرهیزکار و محمد رنجبر با ۴ امتیاز و پوئن شکنی ۱۷٫۵ از مدرسه بوستان به ترتیب عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند و حسین سعادت با ۴ امتیاز از مدرسه شاهد با پوئن شکنی ۱۶ در جایگاه چهارم این مسابقات جای گرفت.

همچنین بنا به اعلام رئیس هیئت شطرنج شهرستان کنگان و مسئول برگزار کننده مسابقات سید مهدی علوی، عمار اسماعیل زاده و دانیال قاسمی پور به ترتیب به عنوان نفرات پنجم تا هفتم این مسابقات معرفی شدند.

شیخیانی رئیس هیات شطرنج شهرستان کنگان در این خصوص گغت: قریب به ۶ ماه است که هیئت کنگان را به دست گرفته ایم و در این مدت شاهد رشد و فراگیری این ورزش بین علاقه مندان و شکوفایی استعدادهای شطرنج بازان کودک و نونهال هستیم.

وی افزود: پیش از این به مدت ۱۳ سال رئیس هیات شطرنج شهرستان دیر بودم و در این مدت ۵ نفر از شطرنج بازان موفق به دستیابی به رنکینگ بین المللی شدند و در حال حاضر نیز شهرستان دیر در استان از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی گفت: کلاس های شطرنج این هیات در سطوح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته به صورت رایگان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به اداره ورزش و جوانان – دفتر هیئت شطرنج – مراجعه نمایند.

گفتنی است این مسابقات به روش سوئیسی و در پنج دور با حضور ۴۱ شرکت‌کننده برگزار شد.

عکاسان ثلاث : رضا صفایی- سعید صفایی
ثلاث-شطرنج-کنگان  (۱) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۲) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۳) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۴) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۵) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۶) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۷) ثلاث-شطرنج-کنگان  (۸) شطرنج-کنگان-ثلاث (۱) شطرنج-کنگان-ثلاث (۲) شطرنج-کنگان-ثلاث (۳) شطرنج-کنگان-ثلاث (۴) شطرنج-کنگان-ثلاث (۵)

برچسب ها: ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    بنازم به دانش اموزان مدرسه بوستان واقعا گل کاشتن

  2. دینا says:

    ماشالله ب این بچه ها….اما باید بیشتر از اینا بهشون بها داد…..‌تا شاهد درخششون باشیم….

  3. دینا says:

    حداقل عکس هر کدوم رو با مشخصاتش میزدی؛؛ ثلاث جان……‌تا ما بغهمیم ک کین….ما چی بدونیم ک ای عکسا مربوط ب کدوم یک از بچه هان
    ……….

  4. بنده خدا says:

    بنازم مدرسه بوستان با معاون مقتدر و خوبش آقای نظافت

  5. اميدخليفات says:

    مسابقات عالی بود

  6. ناشناس says:

    سلام برمدیرو معاون و آقای ادریسی و همه معلمین زحمت کش مدرسه بوستان که واقعا گل هستند

  7. بابا زاده says:

    این مسابقات کی و کجا برگزار شده ؟ آیا همه مدارس خبر داشته اند ؟ من الان هشت ماه است که دارم با پسرم کار می کنم و او را برای شرکت در مسابقات دانش آموزی اماده می کنم حالا شما می گویید مسابقات برگزار شده و تمام شده است ؟ واقعا ماشا ء الله به این اطلاع رسانی !

    • همشهری کنگانی says:

      باسلام اولا این آقای شیخیانی که فکر میکنه شطرنج کنگان رو متحول ساخته شاگرداش چرا مقام نیاوردن تمامی قهرمانا که از مدرسه بوستان هستن و شاگرد اقای ربیعی دوم اگه مسابقه قرارهست برگزار بشه اونم در رده های سنی ربطی به آموزش و پرورش نداره یا اگه در سطح مدارس هستش مگه ممکنه مدرسه ابتدایی (بوستان) با مدرسه راهنمایی (شهیدپرهیزکار) مسابقه برگزار کنه

    • ولی یکی از شطرنج بازان says:

      با سلام
      نفر دوم چهارم وششم از شاگردان آقای شیخیانی هستند قدر منصفانه نظر بدهیم

  8. با تشکر از بچه های شهید برهیزکار و مدیر محترم اقای خلیفات

  9. علي says:

    افرین بر بچه های بوستان که سر کنکان را بالا بردند

  10. خلیفات says:

    باسلام
    آقای همشهری کنگانی که فکر میکنی با این پیامت چیزی از ارزشهای استاد شیخیانی کم میشه فکر تفرقه نباش اولا مگه امید خلیفات که دوم شده وحسین سعادت که چهارم شده از شاگردای کین واقعا خالصانه بگم آقای شیخیانی بدون هیچگونه چشم داشتی دارن تو هیات زحمت میکشن وشاگردان خوبی تربیت کردن که باید بریم ببینیم واقعا از زمانی که آقای شیخیانی اومدن بارقابت سالم هم شطرنج کنگان متحول شده و هم دارن تو استان مقام میاری چرا اینقدر بی انصافی میکنینید. متشکرم

    • ناشناس says:

      اقای خلیفات شما که فکر میکنی، میخوان بین اقای شیخانی تفرقه بندازن، تا حالا فکر کردی ابوالفضل علیپور و دانیال قاسمی حسین سعادت، امید خلیفات، اول شاگرد کی بودن و کی این ها رو به این حد رسوند

  11. احمدی says:

    با عرض سلام و خسته نباشید به آقای مهدی روز بازار و آقای صفایی و…. گفتم اگه میشه رتبه ی همه اونهایی که شرکت کردن رووبزارید

  12. علی احمد زاده says:

    مسابقات خیلی بد بود

  13. علی احمد زاده says:

    آقای همشهری کنگانی تو خودت شطرنج بلدی اگه بلد نیستی الکی نظر نده.
    چون کسی نظرت را نمی خواهد

  14. علی احمد زاده says:

    بنازم به دانیال قاسمی پور
    دمش گرم
    ایول به خودش
    دانیال دوست داریم
    دانیال دوست داریم

  15. ناشناس says:

    این مسابقات کجا و کی برگزار میشه معلوم نیست من الان نزدیک یک سال که منتظر مسابقه بودم و دارم بچه های کوچک خانواده آم.زش میدم ولی متاسفانه از هیات شطرنج شهرستان کنگان خبری نیست…

  16. ناشناس says:

    با سلام و خسته نباشید.من یکی از والدین شطرنج بازان کنگان هستم فقط میخوام بگم که این هیات شطرنج شهرستان کنگان با زحمتهای اقای ربیعی و ربیع زاده فعال شد/متشکرم.

  17. بنده خدا says:

    با سلام من یکی از والدین شطرنجباز کنگان هستم میخاستم بگم که این هیات شهرستان کنگان فقط با زحمتهی اقای ربیعی و ربیع زاده فعال شد.

  18. علی احمد زاده says:

    آقای ربیعی و ربیع زاده واسه ی هیات هیچ کاری نکردند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن