بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8439
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 آذر 93 10:25 ب.ظ

یوسفی /

افتتاح انبار مکانیزه صادراتی گوگرد در عسلویه

ثلاث: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: انبار مکانیزه صادراتی گوگرد در عسلویه بزودی افتتاح می‌شود.

مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، مهدی یوسفی عصر سه‌شنبه در نشست تخصصی راه اندازی نخستین انبارمکانیزه گوگرد در عسلویه اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و بخش قابل توجهی از کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی توجه به مسائل زیست‌محیطی را به عنوان یکی از اولویت‌های بسیار مهم سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم ما در این این زمینه راه‌اندازی نخستین انبارمکانیزه گوگرد در عسلویه است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: به منظور سرعت‌بخشیدن به عملیات صادرات گوگرد از پایتخت انرژی کشور و همچنین وضعیت مسائل زیست‌محیطی در زمینه صادرات گوگرد، در آینده نزدیک شاهد افتتاح انبار مکانیزه صادراتی گوگرد در عسلویه خواهیم بود.

وی در ادامه به نقش بسیار مهم اجرای این انبار مکانیزه در توسعه صادرات گوگرد اشاره کرد و افزود: این انبار مکانیزه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جابجایی و حمل و نقل و همچنین افزایش سرعت عمل در صادرات گوگرد خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: یکی از محصولات مهم تولیدی در پارس جنوبی گوگرد است که این محصول در یک انبار روباز در کنار اتوبان بوشهر بندرعباس و به صورت روباز نگهداری می‌شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اذعان داشت: از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه هر چه بیشتر منطقه در ابعاد مختلف استفاده خواهیم کرد و همواره مسائلزیست‌محیطی را به صورت ویژه در نظر داریم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. دینا says:

    تا حالا ک مساعل زیست محیطی رو درنظر نداشتین؛ و داغونش کردین……انبار بزنین یا نزنین؛ سی ما مهم نی؛؛؛ چون درصد اشتغال شهرستانیا بیشتر میشه……نه ما بومیا….

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن