بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8507
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 93 8:27 ق.ظ

فرمانده انتظامی دشتی خبر داد/

کشف و ضبط ۵۶۷ گوشی تلفن همراه قاچاق در دشتی

ثلاث – فرمانده انتظامی دشتی از کشف ۵۶۷ گوشی تلفن همراه قاچاق در دشتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 567 گوشی تلفن همراه قاچاق در دشتی

به گزارش ثلاث ؛ رهام رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: با تلاش کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس آگاهی شهرستان دشتی موفق به کشف محموله‌ای از انواع گوشی‌های تلفن همراه قاچاق شد که طبق برآورد صورت گرفته ارزش این گوشی‌ها ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای مشکوک و او را متوقف می‌کنند.

وی اضافه کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی به‌عمل آمده از آن تعداد ۵۶۷ دستگاه تلفن همراه خارجی و تعداد ۲ هزار و ۳۴۰ قطعه ال سی‌دی انواع گوشی همراه که همگی آنها فاقد مدارک مثبته گمرکی و به‌صورت قاچاق وارد شده بودند، کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

رضایی با بیان اینکه گوشی‌های مکشوفه معادل ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزش دارند، ادامه داد: در این خصوص تمام اموال کشف شده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

 

نظرات

  1. دینا says:

    از بس ک میخاین؛؛؛ ب ای بدبختا گیر بدین؛؛؛؛ تو اداره جات؛؛ باج ازشون بگیرین؛؛؛؛؛؛ مجبورن بدون مجوز کالا وارد کنن……من یکی که از ای خبر خوشحال نشدم…..‌پول مال خودشون بوده…گوشی؛ خریدن و میخان بیان بفروشن…..دزدی ک نکردن….

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن