بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9711
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 دی 93 11:06 ق.ظ

پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان

ثلاث- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش ۲ برابری یارانه‌ افراد با حقوق کمتر از ۱.۵ میلیون تومان در بودجه ۹۴ خبر داد .

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس از پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای افزایش یارانه قشرهای آسیب‌پذیر در بودجه سال ۱۳۹۴ خبر داد.

وی بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان تأکید کرد و گفت‌: ما بر حذف یارانه ثروتمندان تأکید داریم اما حال که دولت یارانه این بخش را حذف نکرده و به آسیب‌پذیران اختصاص نمی‌دهد پیشنهاد دادیم که یارانه اقشار آسیب‌پذیر ۲ برابر شود.

یوسفیان‌ملا با طرح این پرسش که آیا محرومین می‌توانند با یارانه ۴۵ هزار تومانی آب، برق و حتی بنزین خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: این مبلغ فقط پول یک باک بنزین است، بهمین دلیل باید فکری برای آن کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این پیشنهاد افزایش یارانه کارگران، کشاورزان، فرهنگیان و در کل تمامی کسانی که کمتر از یک و میلیون تومان حقوق در ماه دریافت می‌کنند مطرح شده،‌ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده تا دولت با انجام اقدامات کارشناسی بتواند وضعیت حقوقی را در کل کشور سنجیده و به میزان وضعیت هر منطقه یارانه را افزایش دهد اما در حالت کلی افزایش ۲ برابری یارانه پیشنهاد شده است.

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. امید says:

    رسانه ها اعلام کردند درآمد زیر یکمیلیون و هفتصد هزار تومان خط فقر هستند.پس ما که ماهی هفتصد هزار تومان زیر خط فقر حقوقمونه کجای خط فقر قرار داریم.چرا حقوق یه کارگر باید زیر خط فقر یه جامعه باشه؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن