بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10818
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 دی 93 10:40 ق.ظ

توصیف جالب اسرائیل از توان موشکی حزب الله

مرجع : خبرگزاری فارس رئیس مرکز تحقیقات سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی، توان عملیاتی موشکی و زمینی حزب‌الله لبنان را در جنگ آینده بسیار بالا توصیف کرد. به گزارش ثلاث، یک مقام بلند پایه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از میزان آمادگی بالای حزب‌الله لبنان در صورت درگیری با این رژیم در آینده خبر داد. سرهنگ ایتی بارون، رئیس […]

مرجع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز تحقیقات سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی، توان عملیاتی موشکی و زمینی حزب‌الله لبنان را در جنگ آینده بسیار بالا توصیف کرد.
توصیف جالب اسرائیل از توان موشکی حزب الله

به گزارش ثلاث، یک مقام بلند پایه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از میزان آمادگی بالای حزب‌الله لبنان در صورت درگیری با این رژیم در آینده خبر داد.

سرهنگ ایتی بارون، رئیس مرکز تحقیقات سازمان اطلاعات اسرائیل گفت: در جنگ آینده، حزب‌الله لبنان قادر است روزانه ۱۰۰۰ موشک به سمت اسرائیل پرتاب کند.

این مقام اطلاعاتی اسرائیل ادامه داد: در جنگ آینده حزب‌الله درون خاک ما اقدام به انجام عملیات خواهد کرد که به دو صورت خواهد بود، ابتدا اینکه به صورت منطقه‌ای و جزئی در مناطق نهاریا، شلومی و معالوت دست به حمله خواهد زد و در مرحله دوم شعاع عملیات خود را به تمامی اسرائیل گسترش خواهد داد.

سرهنگ ایتی بارون، همچنین گفت: حزب‌الله سعی خواهد کرد تا تأسیسات استراتژیک اسرائیل را در جنگ آینده مورد هدف قرار دهد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن