بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10857
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 دی 93 8:38 ق.ظ

وقتی رسانه های ایران خبر فوت «گلستانه» را منتشر نکنند، جای تأمل و نگرانی بسیار است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا، نوشیروان کیهانی زاده- عنایت الله گلستانه ۶۷ سال روزنامه نگاری کرد و از دنیای رسانه ها گام بیرون ننهاد ـ از ۱۹ سالگی تا چندماه پیش از فوت ـ آن هم حادثه نویسی که کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا است و یک حادثه نویس ارتباطی هم با […]

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا، نوشیروان کیهانی زاده- عنایت الله گلستانه ۶۷ سال روزنامه نگاری کرد و از دنیای رسانه ها گام بیرون ننهاد ـ از ۱۹ سالگی تا چندماه پیش از فوت ـ آن هم حادثه نویسی که کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا است و یک حادثه نویس ارتباطی هم با دولت ندارد که مقامات دولتی نسبت به او نگاه دوستانه داشته باشند و چون ضعف هارا بر می نگارد،

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا، نوشیروان کیهانی زاده- عنایت الله گلستانه ۶۷ سال روزنامه نگاری کرد و از دنیای رسانه ها گام بیرون ننهاد ـ از ۱۹ سالگی تا چندماه پیش از فوت ـ آن هم حادثه نویسی که کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا است و یک حادثه نویس ارتباطی هم با دولت ندارد که مقامات دولتی نسبت به او نگاه دوستانه داشته باشند و چون ضعف هارا بر می نگارد، دولتی ها دوستش ندارند. این مَردِ نادر کشور ایران و تاریخ مطبوعات آن دیماه امسال درگذشت ولی تنها دو ـ سه روزنامه تهران ـ آن هم به اصرار مؤلف تاریخ آنلاین ایرانیان و ناشر مجله روزنامک چند سطری درباره اش نوشتند. روزنامه ایران (روزنامه ملی کشور) مفصل تر و با خاطره ای از محمد بلوری که او نیز از ۵۷ سال پیش حادثه نویس است و به این کار همچنان ادامه می دهد.

من خبر درگذشت عنایت الله گلستانه [که از طریق تماس تلفنی فرزندش از آن آگاه شده بودم] و شرح احوال و کارهایش را برای بسیاری از روزنامه های تهران و وبسایت های خبری این شهر با عکس ایمیل کرده بودم ولی حتی یکی از این وبسایت های خبری آن را منتشر نکردند و یا اینکه من آن را ندیدم. ولی نشریات فارسی زبان آمریکا و سایر نقاط جهان به نقل از تاریخ آنلاین ایرانیان، بله ـ با عکس و تفصیلات.

این وضعیت مرا نگران خود کرده است که اگر بمیرم، هیچکس جز بستگان نزدیک آگاه نخواهد شد که چه زحمات بدون چشمداشت برای ایرانیان کشیده ام، چه خدماتی انجام داده ام و چه دردسرهایی داشتم. یکی از این خدمات من، تاریخ آنلاین برای ایرانیان است. آن را به وجود آورده ام تا عظمت ایران و ایرانی زنده بماند و مقامات دولتی کشورها آگاه شوند و احترام بگذارند و این آنلاین ـ بدون دریافت کوچکترین کمک مالی از احدی ـ در ۱۳ سال گذشته برایم ۲۲۷ هزار دلار هزینه داشته است ـ از پرداخت ماهانه به سِروِر (هوست) آمریکایی آن تا تایپیست، فتو اِدیتور، اِسکن کردن عکس و سند، انتقال نوشته و عکس به وب مَستِر سایت و …. نگارش بر عهده خودم بوده که هزینه درمان، مسافرت، رفت و آمد به کتابخانه ها، خرید روزنامه ها و کتاب و … داشته است. کمک به مطبوعات کشور در ۲۳ سال گذشته کار کوچکی نبود. ارسال مطلب به صورت روزانه از آمریکا برای مطبوعات تهران کاری بدون برانگیختن سوء ظن کشور میزبان نبود که خود داستانی است مفصل. من یکم بهمن (۲۱ ژانویه امسال) ۷۸ ساله می شوم و پایم لب گور.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن