بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1121
تعداد نظرات:۱۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 خرداد 93 6:45 ق.ظ

یوسفی در گفتگو با ثلاث/

انتظار مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس از رسانه های استان

اختصاصی ثلاث – مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تدوین نقشه راهبردی رسیدگی به مسائل پیرامونی خبر داد و گفت: رسانه های استان بوشهر از تحلیل هایی که کار را سخت‌تر می‌کند پرهیز کنند.

اختصاصی ثلاث – مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تدوین نقشه راهبردی رسیدگی به مسائل پیرامونی خبر داد و گفت: رسانه های استان بوشهر از تحلیل هایی که کار را سخت‌تر می‌کند پرهیز کنند.
ثلاث – یوسف صابر : مهدی یوسفی هفته گذشته به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس معارفه شد که امروز مصاحبه‌ای کوتاه با وی داریم.

مهدی یوسفی در گفتگو با ثلاث  با اشاره به برنامه‌های خود در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس اظهار داشت: از اصحاب رسانه انتظار داریم که با نگاه تیزبین و هوشمندانه ما را یاری کنند و از موشکافی و تحلیل هایی که کار را سخت تر می کند پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه یک برنامه هدفمند نیاز اساسی و جدی برای پیشبرد خواسته های ماست، افزود: رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی حق دارند در این زمینه ورود کنند.

یوسفی تصریح کرد: نیاز داریم که رسانه ها در طول اجرای برنامه زمانبندی شده ضمن حمایت از ما برای ارائه بهترین عملکرد تا نقطه مورد نظر صبور و شکیبا بوده و اقدام به تحلیل های زودهنگام نکنند و بعد از رسیدن به زمان مشخص شده(مثلا یک سال) به بررسی و تحلیل آمارها و عملکرد سازمان بپردازند.

ارائه برنامه جامع ۸.۵ ماه برای امسال

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: ظرف یک ماه آینده برنامه جامع ۸.۵ ماهه برای امسال و پس از آن نیز برنامه ای دوازده ماهه برای سال بعد ارائه خواهیم داد.

وی گفت: حتما این برنامه ها را در نشست خبری و با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر اعلام خواهم کرد و پس از زمان مقرر، رسانه‌ها می‌توانند ضمن بررسی میزان موفقیت و یا عدم موفقیت برنامه‌ها به مدد گروه کاری ما آمده و در این راستا به روند پیشبرد اهداف مد نظر و اصلاح روند کاری کمک کنند تا انحراف از برنامه را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اگر حرکت های متفرقه و بدون نقشه راه را انجام دهیم مسلماً نتیجه دلخواهی نخواهیم گرفت.

امضای تفاهمنامه بین وزارت نفت و فرهنگ ارشاد اسلامی

وی گفت: در برنامه ای که ارائه خواهیم کرد به بخش فرهنگ، جوانان و همچنین حوزه پیرامونی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خصوصاً عسلویه و کنگان نگاه مثبتی خواهد شد.

یوسفی از امضای تفاهمنامه ای بین وزارت نفت و فرهنگ ارشاد اسلامی در حوزه مسائل فرهنگی و رسیدگی به مسائل جوانان و منطقه خبر داد.

تدوین نقشه راهبردی را برای رسیدگی به مسائل پیرامونی

وی اظهار داشت: از سال گذشته مشاوران اجتماعی وزیر نفت مسائل مختلف این حوزه را بررسی و مورد توجه قرار داده‌اند و به صورت اصولی یک نقشه راهبردی را برای رسیدگی به مسائل پیرامونی در دستور کار قرار داده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس گفت: وزیر نفت طی سخنانی اعلام کرده‌اند که من قلباً مردم استان بوشهر را دوست دارم و ما نیز با توانی که در ایشان می‌بینیم انتظار داریم که این امر به مسائل و فعالیت‌های کاربردی در منطقه با حمایت‌های ایشان مبدل شود.

 

گفتگو : یوسف صابر

اخبار مرتبط

نظرات

  1. روحی says:

    اگر منظورتون همون سند راهبردی ه که باید به همگان بگم دکتر طالبیان و بقیه فقط کلاه سر این ملت گذاشتند و رفتند چون مقرر بود سند راهبردی شهرستان کنگان سوای استان تدوین و در قالب برنامه شش ماه اجرایی شود .
    وزیر نفت قبلاً ما دوست داشتند ، چون هیچ گونه حرفی نمیزدیم و فقط به به . احسنت میگفتیم به هیچ چیزی که بهمون نمیدادند .
    شما اگه راست میگید در زمینه : اشتغال ، حمل و نقل ، آموزش ، محیط زیست ، درمان و کارهای صنعتی و تفریحی اقدام کنید .

    • 090 says:

      چیزی بود که نگی عزیزم همه اش گفتی که خخخخخخخخ.طرف تازه اومده صبر کن چندماه دنیا اومدی

    • روحی says:

      میدونی بدبختی شما بومی ها چیه و از چی ضربه میخورید ، تا کسی هم میخواد براتون حرفی بزنه میگه بزارین تا چند وقت باشه ؛ بزار روشنت کنم اگه یه خورده جنم داشتید میومدید و حق و حقوقتون رو طلب میکردید .
      تو منتظر بمون تا شهرت رو برات گلستون کنه !!! وقتی تودیع شد هم بگو اِا اِ اِ این که رفت ! و دستت از همه جا کوتاه میمونه ! بعد بگو روحی چرانگفتی !

    • حميد says:

      اجنبی هستی حق اظهارنظر کردن نداری.
      زنده باد مدیر بومی و بچه ولات خومون.تو برو دعا کن صدقه سری خاک اینجا نون و نوا رسیدی.خوبن یه روح بیشترم نیتسی ایقد من من من میکنی

  2. omid says:

    خدا رو شکر و اروزی موفقیت برای ایشان و نشون داده اول کار چقدر جسور و با اراده اومده پای کار.
    انشاالله هوای جوان ها داشته باشد برای اشتغال و حمایت

  3. خالدي says:

    اقای یوسفی لطفا به فکر بچه هیا رشته های تجربی و کاردانش کنگان باشید.
    کمی تجدید نظر کنید در اداره کار و شاتغال منطقه ویژه همه کارمندان جدید و غیر بومی انجا مستقر هستند

  4. جليل says:

    ممکن اطلاعات از کارهای عام المنفع منطقه ویژه بدهند

  5. کلانتر says:

    میگن در اولین روزها برخورد با نیروهای شهرستان کنگان را در دستور کار قرار داده.یوسفی قبلا مدیر خدمات شهری بوده.چند نفر از بچه های کنگان و جنوب استان را بکار گرفته…قدری در مورد کارهای ایشان فکر کنیم بد نیست.انتظارش از رسانه های استان فقط سکوت است در مقابل انتصابات ضعیف وی

    • خليلي says:

      متاسفانه تا الان که چیزی از ایشان ندیدیم الا اینکه اهالی خون گرم دشتستانی و برازجانی ریخته توی شرکت ها و تبعیض

  6. najvaye-kangan. says:

    سلام ،
    جناب مهندس یوسفی؛ لطفا برای هرگونه برنامه ریزی پیرامون حوزه مرکزی تحت تاثیر منطقه ی انرژی از بچه های صاحب نظربومی که کم هم نیستند استفاده کنید تا علاوه بر بهره وری از نقش سازنده وتعاملی مفید ایشان، واقعا اثبات شود نگاهی متفاوت نسبت به به اهالی منطقه در مقایسه با “تفکرعبوری”؟ بجا مانده از گذشته دارید .با تشکر موفق باشید

  7. با سلام واحترام . ضمن تشکر از محبت همه کاربران ارجمند؛ انشاء الله سعی می کنم بمرور نظرات عزیزان را در دستنوشه هایم لحاظ نمایم و به استحضار علاقمندان می رساند که در وبلاگ شخصی ام (نجوای کنگان) معمولا مطالبی را روزانه منتشر میکنم که برخی ازآن ها در تعدادی از سایت های مرکز استان یاسطح کشور درج می شود… ودر اینجا لازم می بینم از لطف کادر ساعی ثلاث کنگان وراهنمائی همه بزرگواران کمال تقدیرومراتب سپاسگزاری را بعمل می آورم.
    به امید سربلندی کنگان وکنگانیان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن