بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11481
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 بهمن 93 9:38 ق.ظ

راهیابی دختران دشتستانی به المپیاد ریاضی هلند+ عکس

ثلاث : تیم ریاضیات دانش آموزان دختر از مدرسه فرزانگان برازجان به عنوان یکی از سه تیم راه یافته کشور به المپیاد ریاضی جهانی هلند معرفی شد. به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا؛ سرپرست خانه ریاضیات شهرستان دشتستان در آیین تجلیل از این دانش آموزان گفت: از بین ۶۳ تیم شرکت کننده در المپیاد […]

ثلاث : تیم ریاضیات دانش آموزان دختر از مدرسه فرزانگان برازجان به عنوان یکی از سه تیم راه یافته کشور به المپیاد ریاضی جهانی هلند معرفی شد.
به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا؛ سرپرست خانه ریاضیات شهرستان دشتستان در آیین تجلیل از این دانش آموزان گفت: از بین ۶۳ تیم شرکت کننده در المپیاد ریاضی مرحله مقدماتی در استان بوشهر، هفت تیم از دشتستان به عنوان ۲۰ تیم برتر ریاضیات استان انتخاب شدند.

فاطمه پاپری مقدم برازجانی افزود: از بین ۲۰ تیم برگزیده استان بوشهر، ۱۰ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی بیان داشت: در مرحله کشوری ۴۲۱ تیم شرکت کننده به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۵ تیم برای مرحله کشوری انتخاب و مشخص شدند.

پاپری مقدم برازجانی افزود: تمامی پاسخ نامه های این ۱۵ تیم برگزیده نیز در سطح کشوری ترجمه و جهت شرکت در مسابقات المپیاد ریاضی جهانی به کشور هلند ارسال شد.

وی اضافه کرد: از بین پاسخنامه های ارسال شده به کشور هلند، سه تیم از کشورمان انتخاب و موفق به شرکت در مسابقات المپیاد جهانی ریاضی هلند شدند.

وی گفت:تیم چهار نفره ریاضی دشتستان تنها تیم دختر در سطح کشور است که به همراه دو تیم پسر از استان اصفهان در مسابقات جهانی ریاضی هلند شرکت خواهند داشت.

پایری مقدم برازجانی یادآور شد:دانش آموزان دشتستانی اسفندماه سالجاری برای شرکت در مسابقات جهانی المپیک ریاضی هلند عازم این کشور می شوند.

زهره امیری دبیر ریاضی دانش آموزان برگزیده به المپیاد جهانی ریاضیات هلند خواستار حمایت و برگزاری دوره های ویژه آموزشی برای آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات شد.

در این آیین از دانش آموزان راه یافته به المپیاد جهانی ریاضی هلند و والدین و مربیان آنها تجلیل شد.

به نوشته ایرنا، A لیمپیاد (A-Lympiade) جهانی ریاضی یکی از مسابقات جهانی ریاضی است که با هدف افزایش قدرت تفکر، یادگیری تکنیک های مدل سازی ریاضی، کارگروهی، تمرین نوشتن یافته های علمی و جمع بندی و ارائه مطالب در کشور هلند برگزار خواهد شد.

دانش آموزان دشتستانی اسفندماه سالجاری برای شرکت در مسابقات جهانی المپیک ریاضی هلند عازم این کشور می شوند.

نظرات

  1. mh says:

    با سلام
    لطفا یادداشتی در مورد حوزه امتحانی کارشناسی ارشد در سایت بگنجانید که چرا دو شهر بوشهر و برازجان که نباید فاصله ۶۰/۷۰ کیلومتری از هم داشته باشند جداگانه باید دارای یک حوزه باشند و شهرهای جم.عسلویه .کنگان .دیر نباید حوزه امتحانی جداگانه داشته باشد و برای یک امتحان که هر ساله برگزار می شود باید حداقل ۲۰۰ کیلومتر طی مسافت کرد.
    بوشهر
    (۱۵)

    ‌ بوشهر(۱۱)

    داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بوشهر(۱۱)، تنگستان(۱۲)، جم(۱۳)، دشتی(۱۵)، دیر(۱۶)، دیلم(۱۷)، کنگان (۱۸)، گناوه(۱۹)و عسلویه(۲۰) استان بوشهر می باشند.
    دشتستان (۱۴)

    داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان دشتستان(۱۴) از استان بوشهر می باشند.

    لطفا حتما پیگیری شود چون دلیلی غیر از تبعیض بین مرکز استان نشینان و بچه های ساکن جنوب استان دیده نمی شود

  2. رضا says:

    حقشون هست. زحمت میکشند.به امید موفقیتشون.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن