بروز شده در : دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 8:35 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12649
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 24 بهمن 93 9:23 ق.ظ

در زمین چمن ورزشگاه شهید فرحی؛

نخستین دوره مسابقات دو و میدانی معلولین کنگانی برگزار شد + تصاویر

به گزارش ثلاث؛ نخستین دوره مسابقات معلولین شهرستان کنگان در زمین چمن ورزشگاه شهید فرحی بندر کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث؛ نخستین دوره مسابقات دو و میدانی معلولین شهرستان کنگان در زمین چمن ورزشگاه شهید فرحی بندر کنگان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان کنگان در حاشیه این مراسم به ثلاث گفت: تلاش ما برای برگزاری این مراسم در ساحل زیبای شهر کنگان بود که متاسفانه به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی نتوانستیم این مسابقات را در آن منطقه برگزار کنیم.

مسلم رضایی گفت: در مسابقات گذشته همین تیم در رشته های پرس سینه و دومیدانی در شهرستان های بوشهر و دشتستان شرکت کردند و رکوردهای خوبی از خود به جای گذاشتند و امیدواریم با همت بالایی که در این ورزشکاران می بینیم به زودی بر قله های مرتفع ورزش کشور شاهد افتخار آفرینی آنها باشیم.

وی اظهار داشت: ورزشکاران از مشکلات و کمبود امکانات عدیده ای رنج می برند که تکرار آنها چندان جالب نیست و انتظار می رود مسئولین نیز اهتمام بیشتری به این قشر از جامعه ورزش داشته باشند.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ ورزشکار معلول در رشته های مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۴ نفر خانم و ۲۱ نفر نیز از آقایان هستند.

مسلم رضایی گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از شورای اسلامی شهر کنگان بابت همکاری های همه جانبه از هیات و ورزشکاران معلول و جانباز شهرستان داشته باشم.

نائب رئیس و مربی هیات ورزش های معلولین و جانبازان نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: این دوره از مسابقات در چهار رشته پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و دو یکصد متر بر اساس کلاسبندی انجام شده بین ورزشکاران معلول و جانباز انجام شد.

فاطمه دوراهکی گفت: هم اکنون پنج رشته پرتاب وزنه، دیسک و نیزه، دو یکصد متر و پرس سینه در هیات فعال است و ورزشکاران مشغول تمرین و اماده سازی مستمر برای مسابقات مختلف هستند.

وی اظهار داشت: در نظر داریم رشته های تنیس و والیبال نشسته را نیز در هیات فعال کرده و حداکثر جذب را در این رشته ها داشته باشیم.

وی افزود: ۱۱ نفر از ۲۵ ورزشکار معلول عضو هیات هم اکنون دارای سطح بندی و کلاس بندی برای حضور در مسابقات مختلف کشوری و استانی هستند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار کنگان نیز در حاشیه این مراسم گفت: روحیه و شادابی شما عزیزان ستودنی است و این روحیه موجب بروز استعدادهای شما عزیزان شده و به ما نیز طراوت بخشیده است.

احمد خاکنژاد گفت: ممکن است به واسطه نقص در بدن شخصی، وی معلول شود ولی بسیارند افراد سالمی که با داشتن نقص های بسیار ورزش حرفه ای را دنبال می کنند و نواقص دال بر معلولیت و عدم نمایش توانمندی ها نیست.

وی افزود: وجود روحیه بالای شما نشان از خلاقیت همراه با توانمندی ذهنی در شما عزیزان است.

در پایان این مسابقه روسای ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان کنگان و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در حرکتی قابل تحسین برای همراهی با معلولین ورزشکار اقدام به پرتاب های مختلف کردند و مورد تشویق معلولین قرار گرفتند.

در انتها هدایایی از سوی شورای اسلامی بندر کنگان به نفرات برتر این دوره از مسابقات تعلق گرفت.

مسابقات-معلولین-کنگان (۱) مسابقات-معلولین-کنگان (۲) مسابقات-معلولین-کنگان (۳) مسابقات-معلولین-کنگان (۴) مسابقات-معلولین-کنگان (۵) مسابقات-معلولین-کنگان (۶) مسابقات-معلولین-کنگان (۷) مسابقات-معلولین-کنگان (۸) مسابقات-معلولین-کنگان (۹) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۰) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۱) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۲) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۳) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۴) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۵) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۶) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۷) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۸) مسابقات-معلولین-کنگان (۱۹) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۰) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۱) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۲) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۳) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۴) مسابقات-معلولین-کنگان (۲۵)

نظرات

  1. دینا says:

    ممنون از این گذارش

  2. کنگونى says:

    داریوش مهره کلیدى فوتبال کنگونه

  3. شکر says:

    با سلام
    احسنت . درود بر جناب خاکنژاد و محیسن. .. خیلی جالب بود ورزش جناب خاکنژاد و محیسن

  4. ناشناس says:

    این کار خیلی با ارزشی است

  5. mohammad says:

    سلام احسنت…..همگی خسته نباشید

  6. حمید says:

    واقعا لذت بردم از دیدن عکسها. بی نهایت ارزش داشت و خسته نباشید به تمام ورزشکارها و مسئولین امر.

    واقعا کار با ارزشی بوده که خیلی خیلی کم دیده شده تو سطح شهرستان

  7. mostafa says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم

  8. mohammad says:

    سلام احسنت به مجری اینجوربرنامه که فکرافرادمعلول است

  9. mostafa says:

    با سلام و یه خسته نباشید خدمت مسئولین عزیز که باعث روحیه دراین افراد شده

  10. abbas says:

    پرسپولیس در پی جذب داریوش

  11. . says:

    سلام ممنون از برگزاری این مسابقه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن