بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12783
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 بهمن 93 9:05 ب.ظ

سه شنبه 28 بهمن ساعت 9 صبح

جشن بزرگ کودکان انقلابی در مصلای کنگان برگزار می شود

ثلاث- مسئول دفتر امام جمعه بندر کنگان خبر داد: به همت دفتر امام جمعه و شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان، جشن بزرگ کودکان انقلابی ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۸ بهمن در مصلای بزرگ این شهر برگزار می شود.

ابوذر حسین پور مسئول دفتر امام جمعه بندر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث خبر داد: به همت دفتر امام جمعه و شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان، جشن بزرگ کودکان انقلابی ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۸ بهمن در مصلای بزرگ این شهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این مراسم با حضور عمو نوری( حجت الاسلام نوری پیام) برگزار می شود. وی از جمله روحانیانی است که در سطح کشور کارهای اینچنینی و مرتبط با کودک انجام داده است.

مسئول دفتر امام جمعه بندر کنگان افزود: در این مراسم ضمن اجرای برنامه شاد توسط عمو نوری، آموزش نماز با زبان کودکانه نیز انجام می شود.

حسین پور گفت: علاوه بر موارد ذکر شده و در کنار خواندن شعر، داستان و مسابقه، آشنایی کودکان با انقلاب اسلامی نیز در برنامه گنجانده شده است.

وی عنوان کرد: مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و دانش آموزان ابتدایی تا ۱۰ سال سراسر کنگان می توانند در برنامه مفرح و شاد فردا شرکت کنند. به تمام شرکت کنندگان جایزه اهدا می شود.

حسین پور گفت: در پایان از همکاری و مشارکت، پایگاه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش شهرستان، نیروی انتظامی و پلیس راه، موسسات و مراکز قرآنی، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها، اورژانس ۱۱۵ و سایت های خبری پوشش دهنده این اتفاق فرهنگی- دینی تقدیر می شود.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. غریبه says:

    میشه اقای حسین پور بگن چطور اطلاع رسانی کردن که ما متوجه نشدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن