بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12785
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 بهمن 93 10:58 ق.ظ

دکتر احمدی

فریاد مظلومانه کشاورزان جنوب استان را رسانه ها به گوش مسؤولان برسانند

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: اگر روزی سیل و یا آتش سوزی برای زندگی افرادی ایجاد خطر می کند، امروز وضعیت قیمت گوجه از سیل و آتش هم برای مردم جنوب استان خطرناک تر شده و باید همه برای رفع این بحران از تمام امکانات و ابزار استفاده نمایند.

دکتر موسی احمدی با انتقاد از وضعیت نامناسب و بحرانی کشاورزان در جنوب استان، گفت: برای حل بحران محصولات گوجه فرنگی استان و به ویژه جنوب استان، عزم ملی و استانی نیاز است.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی در ادامه گفتگو با گام نیوز افزود: با توجه به اینکه سال های قبل با اینچنین وضعیتی مواجه شدیم و در همین فصل گمرگ شلمچه و مریوان بر روی گوجه کاران بسته شد اما با پیگیری های مسؤولان راه کاری برای حل آن صورت گرفت.

دو ماه قبل از برداشت محصول به دو وزیر تذکر داده بودم

وی تاکید کرد: دو ماه قبل از برداشت محصول، در دیدارهایی با وزرای کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به آنها تذکر دادم و از آنان خواستم برای این روز چاره ای بیاندیشند.

کشاورزان همه هستی خود را در حال از دست دادن می بینند

احمدی با بیان اینکه متاسفانه امروز کشاورزان همه هستی خود را در حال از دست دادن می بینند، تاکید کرد: اگر برای رفع این مشکل چاره ای نشود، بحران زندگی کشاورزان جنوب استان را فرا می گیرد. کشاورزان ما منبع درآمد، معیشت و ادامه زندگیشان در کشت و برداشت محصول گوجه فرنگی است و در حال حاضر پس از ماه ها تلاش و انتظار با بستن مرز و گمرک کشور و بحران قیمت مواجه شدند به نحوی که زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده است.

امروز وضعیت قیمت گوجه از سیل و آتش هم برای مردم جنوب استان خطرناک تر شده

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر روزی سیل و یا آتش سوزی برای زندگی افرادی ایجاد خطر می کند، امروز وضعیت قیمت گوجه از سیل و آتش هم برای مردم جنوب استان خطرناک تر شده و باید همه برای رفع این بحران از تمام امکانات و ابزار استفاده نمایند.

وی خواستار چاره اندیشی از سوی وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیران استانی درون سازمان و استاندار برای رفع این مشکل شد.

پیشنهاد تشکیل کمیته بحران استانی

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تشکیل کمیته بحران استانی برای برطرف شدن این موضوع در سریع ترین زمان ممکن را داد، و بیان داشت:  باید هرچه سریعتر این کمیته تشکیل، تا راهکارهایی اندیشیده شود.

فریاد مظلومانه کشاورزان را رسانه ها به گوش مسؤولان برسانند

وی تاکید کرد: فریاد مظلومانه کشاورزان را خبرنگاران سایت ها، نشریات، صدا و سیما و همه ابزار های تبلیغاتی به گوش مسؤولان برسانند تا در این زمینه چاره ای شود.

احمدی با بیان اینکه سه روز است که با معاون سازمان گمرکات کشور، معاون وزارت خارجه، مدیران استانی و وزارتخانه جهاد کشاورزی در حال مذاکره و پیگیری این قضیه هستم، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هم اندیشی مسؤولان مربوط راه کارهایی برای برون رفت از این مشکل ارائه شود.

 

 

نظرات

  1. یاعلی says:

    سلام اگه رسانه ها مشکلات رابه گوش مسولان برسانند پس شما چه کاره هستی آقای احمدی . خودشمابهتر می فهمی که رسانه ها را تعطیل می کنن آقا خودشما مرد عمل باشید حرف بدرد نمی خورد ممنون از خبررسانی ثلاث

  2. یاعلی says:

    سلام چرا مطالب منو درج نکردید مگه خدای نکرده به کسی توهین شده ؟ یعنی باید بگم آفرین آقای احمدی ،احسنت براحمدی تا شماها مطلب درج کنید فاعتبروا یا اولی الابصار

    • ثلاث says:

      لطفاً تا بررسی و تایید نظرات کمی شکیبا باشید .
      حجم کاری ما با توجه به نفرات کم ثلاث بسیار بالاست.

  3. یاعلی says:

    سلام من معذرت می خوام یه کمی عجله کردم خدا قوت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن