بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12834
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 بهمن 93 9:28 ق.ظ

تعیین قیمت مرغ برای ایام نوروز در استان بوشهر

ثلاث – در قالب نشست شورای تنظیم بازار که به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر برگزار شد، قیمت مرغ در استان بوشهر برای ایام نوروز تعیین شد.

عرضه گوشت مرغ

ثلاث – در قالب نشست شورای تنظیم بازار که به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر برگزار شد، قیمت مرغ در استان بوشهر برای ایام نوروز ۶۰۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر عصر سه‌شنبه در نشست شورای تنظیم بازار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۲۱۰ مرغداری مشغول به فعالیت بوده که با ظرفیت شش میلیون قطعه در هر دوره مشغول به فعالیت هستند.

افشین قطبی به رشد کمی و کیفی مرغ در استان بوشهر طی دو سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر چهار هزار نفر در زمینه تولید مرغ مشغول به فعالیت هستند.

وی گردش مالی مرغداری‌های استان را ۱۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در زمینه مصرف انرژی نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و میزان مصرف انرژی در مرغداری‌های استان به نسبت سایر استان‌ها پائین‌تراست.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر دو کشتارگاه مرغ در استان داریم که تلاش برای ایجاد یک کشتارگاه دیگر در استان نیز در حال انجام است.

وی به کاهش میزان تولید مرغ طی دی‌ماه امسال به نسبت ماه‌های قبل اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل افزایش قیمت مرغ در شرایط کنونی می‌تواند همین کاهش میزان تولید مرغ توسط مرغداری‌ها باشد.

قطبی با بیان اینکه میزان تولید مرغ در سال گذشته ۲۴ هزار تن بوده است، اضافه کرد: میزان تولید در سال جاری و تا دی‌ماه معادل ۲۲.۳ هزار تن بوده است و نگرانی بابت تولید مرغ در استان نداریم.

در ادامه این نشست مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر قیمت پیشنهادی مرغ در استان را برای ایام نوروز پنج هزار و ۸۰۰ تومان عنوان کرد که پس از مشورت اعضای شورای تنظیم بازار، قیمت ۵۹۰۰ هزار تومان برای عرضه مرغ در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و قیمت هر کیلو شش هزار تومان برای دیگر شهرستان‌های استان بوشهر تعیین شد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن