بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12946
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 اسفند 93 12:40 ب.ظ

حصیری

۵۰ درصد مسافران نوروزی استان بوشهر در مدارس اسکان می‌یابند

ثلاث- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد مسافران نوروزی در مدارس اسکان می یابند .

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، اصغر حصیری عصر یکشنبه در نشست هماهنگی سفرهای نوروزی استان بوشهر با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر بر عهده آموزش و پرورش استان است، گفت: بیش از ۳۵ درصد از کلاس های مدارس استان هوشمند سازی شده و از آنجا که این امکانات بسیار حساس هستند، این کلاس‌ها را نمی‌توانیم در اختیار مسافران قرار دهیم.

وی از در اختیار گذاشتن ۳۳۸ مدرسه با دو هزار و ۲۳۵ کلاس درس استان برای ستاد اسکان خبر داد و افزود: آبگرمکن، آب سردکن و فرش از جمله امکاناتی است که باید به منظور سرویس دهی بهتر در عید، در مدارس تجهیز شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی و تامین امنیت مدارس را مهمترین معضل برای ایام نوروز خواند.

وی تصریح کرد: از آنجا که متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد سرقت برخی اموال مدرسه در ایام نوروز بوده ایم لذا انتظار می رود نیروی انتظامی به کمک سرایداران مدارس آمده و امنیت مدراس را بیش از پیش برقرار کنند.

حصیری ابراز داشت: نیاز است مواد شوینده تا پیش از شروع ایام تعطیلات عید و حضور مسافران، در اختیار مدارس قرار گیرد و بودجه ای به اندازه باری که در این ایام بر دوش آموزش و پرورش است، به منظور تهیه و تجهیز امکانات نیز ر اختیار این سازمان قرار داده شود.

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام .
    درود بر آقای حصیری

  2. احمد says:

    آقایون شهرداری…توجه توجه

    شهر کنگان همه نظر زیبا و جالب وتمیزه اما دریغ از یک سرویس بهداشتی وتوالت….

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن