بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12969
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 اسفند 93 11:37 ق.ظ

تعامل بیشتر نفت و بهداشت و درمان

بازدید دکتر زمانی از بیمارستان کنگان/در راستای تعامل نفت با بهداشت و درمان شهرستان

ثلاث- دکتر زمانی مشاور مدیر عامل و سرپرست دبیر خانه تعاملات اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگان از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کنگان بازدید کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از سایت اطلاع رسانی فرمانداری کنگان، در راستای تعاملات وزارت نفت با بهداشت و درمان شهرستان کنگان، روز گذشته با حضور دکتر زمانی مشاور مدیر عامل و سرپرست دبیر خانه تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی شهرستان کنگان از بخش هایی از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کنگان بازدید به عمل آمد.
این بازدید در راستای طرح های آموزشی در حوزه توانمند سازی پرستاران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده با محوریت کودکان و جهت پیگیری نتایج دوره های برگزار شده شکل گرفت و اختصاصا از بخش های کودکان و زنان و بخش های در حال بازسازی بازدید و با مسئولان بخش های یاد شده بحث و تبادل نظر شد.
در پایان نشستی در دفتر دکتر راستگو رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) تشکیل شد که ضمن بررسی مشکلات و موانع، طرفین بر همکاری و تعاملات بیشتر صنعت نفت با بهداشت و درمان شهرستان کنگان تاکید نمودند.
خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی خواستار تسریع در انجام پروژه در حال احداث بیمارستان و رسیدگی به امورات مراجعین و بیماران در حال بستری شد.

 

 

۶ ۵۶ index

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن