بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13033
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 اسفند 93 11:19 ب.ظ

گامی دیگر در محرومیت زدایی مناطق روستایی

هنرستان ۶ کلاسه شهید آزاد روستای پرک افتتاح شد

ثلاث- همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) هنرستان ۶ کلاسه شهید محمد آزاد روستای پرک از توابع شهرستان کنگان در این هفته افتتاح شد.

به گزارش ثلاث، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) هنرستان ۶ کلاسه شهید محمد آزاد روستای پرک از توابع شهرستان کنگان در این هفته افتتاح شد.

قائم مقام شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر در آیین افتتاح ساختمان این مدرسه گفت: این هنرستان ۶ کلاسه در دو طبقه با مساحت تقریبی ۵۰۰۰ متر مربع با زیربنای یکهزارو ۳۳۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به همت شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر احداث و به بهره برداری رسیده است.

مهندس سید عیسی هاشمی گفت: منفعت رسانی به مردم همواره از اولویت های اصلی شرکت سپانیر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء ۴۸۰ باب مدرسه و هنرستان در سطح کشور ساخته است.

سردار سید ضیاء الدین حزنی در آیین افتتاح هنرستان ۶ کلاسه شهید محمد آزاد روستای پرک از توابع شهرستان کنگان افزود: این استان از جمله مناطقی از کشور است که فعالیت این قرارگاه در آن چشمگیر بوده چنانکه در حوزه های مختلف افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال قرارداد محرومیت زدایی برای اجرای ۲۰۲ پروژه دراین استان منعقد شده است.

وی اظهارکرد: تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از این میزان قرارداد تامین اعتبار و پرداخت شده است.

وی در خصوص شهرستانهای کنگان و عسلویه گفت: تا کنون قریب به ۹۰ میلیارد ریال در این دو شهرستان هزینه شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت، جایگاه و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از مردم، با مردم و برای مردم است و این نهاد مقدس و مولود انقلاب خدمت به مردم را همواره سرلوحه کارهای خود می داند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با تجلیل از امام خمینی (ره) بعنوان اولین خیر مدرسه ساز در ایران اسلامی به اهتمام رهبر معظم انقلاب به این امر مبارک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰۰۰ باب مدرسه به همت رهبری از طریق بنیاد برکت در کشور در حال اجراست.

امان الله عباسی همچنین گفت: از سال ۷۸ تاکنون پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه ساز بوده که تا کنون سه هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی گفت: در همین مدت دولت بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در بخش توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی سرمایه گذاری کرده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: از سال ۸۵ تا پایان سال گذشته چهار هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان برای تخریب ، بازسازی و مقاوم سازی مدارس کشور تخصیص یافته که حتی در سطح دنیا بی نظیر بوده است.

وی گفت: از سال ۸۵ تا کنون ۷۵۰ مدرسه با بیش از سه هزار کلاس درس در استان بوشهر احداث و تحویل شده است.

عباسی در پایان با اشاره به نیاز شهرک های مسکن مهر به احداث مدارس گفت: برای احداث مدرسه در نزدیکی مجتمع ها و شهرک های مسکن مهر در کشور سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امام جمعه کنگان نیز با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) ، ولایت مداری را درس بزرگ اسوه صبر و ایثار دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در ادامه با تقدیر از نقش سپاه در ایجاد زیرساختها و نیز محرومیت زدایی در کشور بویژه مناطق محروم گفت: در شرایط تحریم اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت های زیرمجموعه سپاه از جمله قرارگاه خاتم – قرب کوثر و … در حوزه جهاد اقتصادی و فرهنگی و کارهای عام المنفعه اقدامی سترگ از این نهاد انقلابی – ولایی و مردمی است.

فرماندار کنگان نیز گفت: امروز عظیم ترین پروژه های کلیدی در کشور به همت فرزندان ملت در سپاه پاسداران در حال انجام است.

عباس جمشیدی در ادامه به خدمات نظام در شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات سفر فروردین ماه ۹۰ رهبر معظم انقلاب به این شهرستان در سال جاری۱۰۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

 

img_3337_(copy)

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن