بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13527
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 اسفند 93 11:23 ق.ظ

ایرنا؛

حمله به مطهری در شیراز: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره ۳ ساعته در کلانتری (+عکس)

ایرنا نوشت: علی مطهری ساعت ۱۶ روز دوشنبه وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند. با ورود مطهری به سالن فرودگاه، شماری از افراد معترض با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند. پس از آنکه مطهری سوار بر خودرو شد […]

ایرنا نوشت: علی مطهری ساعت ۱۶ روز دوشنبه وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند.

با ورود مطهری به سالن فرودگاه، شماری از افراد معترض با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.

پس از آنکه مطهری سوار بر خودرو شد باردیگر معترضان به او حمله کردند و این بار شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند و با این موقعیت راننده خودرو با سرعت به حرکت درآمد اما تعدادی موتور سوار به تعقیب او پرداختند.

راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره معترضان در این حوزه انتظامی گذراند.

گفته می شود که چشم علی مطهری آسیب دیده است.

در حالی که مطهری تاکید داشت که برای سخنرانی و دعوت دانشگاه به شیراز آمده است و باید مقدمات فراهم می شد مسوولان استانی و شهرستانی شیراز وی را متقاعد به برگشت به تهران کردند.

حمله گروه فشار به مطهری: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره 3 ساعته در کلانتری

مطهری برای بازگشت به تهران سفر خود را به شیراز ناتمام گذاشته و عازم فرودگاه این شهر شده است.

حمله با سنگ و چوب و اسپری فلفل

ایسنا هم گزارش داد:  علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود ۵۰ نفر افراد ناشناس مواجه شد.

این افراد با چوب و سنگ به خودروی وی حمله کردند و اجازه عبور به خودرو را نمی‌دادند. مهاجمان همچنین شیشه‌های خودروی این نماینده مجلس را شکستند.

حمله گروه فشار به مطهری: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره 3 ساعته در کلانتری

مهاجمان ناشناس که برخی از آنها سوار بر موتورسیکلت بودند، همچنین از اسپری گاز فلفل استفاده کردند که همین امر موجب اختلال تنفسی علی مطهری برای دقایقی شد.

مطهری که اصرار داشت مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه شیراز لغو نشود، با حمله این افراد، به سمت یکی از کلانتری‌های شیراز رفت و چند ساعت در آنجا منتظر ماند تا جو ملتهب بیرون از کلانتری آرام شود اما این آرامش برقرار نشد و در ادامه، بنا به درخواست استانداری فارس مراسم سخنرانی لغو شد. بدین ترتیب، مطهری به فرودگاه شیراز رفت و به تهران بازگشت.

حمله گروه فشار به مطهری: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره 3 ساعته در کلانتری

حمله گروه فشار به مطهری: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره 3 ساعته در کلانتری (+عکس)

بر اساس این گزارش، علی مطهری در این حمله آسیب جدی ندیده اما از ناحیه چشم دچار آسیب جزئی شده است.

خبرگزاری مهر هم نوشت: طبق اعلام مجری برنامه سخنرانی، مطهری پس از ضرب و شتم به کلانتری میدان گل سرخ شیراز انتقال داده شد و به دلیل حضور معترضین در بیرون از کلانتری امکان انتقال وی به دانشگاه شیراز میسر نشد.

این در حالی بود که دانشجویان زیادی در تالار حکمت دانشگاه شیراز برای شرکت در برنامه حضور داشتند و پس از اعلام لغو سخنرانی پس از دو ساعت انتظار و اعتراض نسبت به حمله کنندگان، سالن را ترک کردند.

حمله گروه فشار به مطهری: زخمی شدن از ناحیه چشم/ شیشه خودرو شکسته شد/ محاصره 3 ساعته در کلانتری (+عکس)

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    قهرمان پروری برای دوره بعدی ریاست جمهوری

  2. کنگونی says:

    کاندیدایی

    دوره بعدی ریاست جمهوری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن