بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13820
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 اسفند 93 1:41 ب.ظ

شورای اسلامی و شهرداری کنگان در برگزاری مسابقه مشارکت میکنند

سومین دوره مسابقه عکس نوروزی ثلاث برگزار می شود+جزئیات

اختصاصی ثلاث- سومین دوره مسابقه عکس نوروزی ثلاث با مشارکت سایت خبری ثلاث، شورای اسلامی و شهرداری بندر کنگان برگزار می شود و لذا مهلت ارسال عکس ها از ۲۵ اسفند ۹۳ الی ۲۰ فروردین ۹۴ می باشد.

سایت خبری ثلاث به عنوان نخستین سایت خبری فعال در شهرستان کنگان می باشد که علاوه بر مبحث خبر در قالب های مختلف در بحث فرهنگی- هنری نیز تا جایی که توان داشته ورود موثر کرده است.

امسال مفتخریم تا سومین دوره مسابقه عکس نوروزی ثلاث را به طور مشترک با شورای اسلامی و شهرداری بندر کنگان برگزار کنیم.

خوشبختانه شورای اسلامی و شهرداری بندر کنگان در کنار فعالیت های عمده عمرانی، به دفعات با نگاه مثبت به مقوله فرهنگی توجه داشته است.

سایت ثلاث در این دوره برای صرفه جویی در زمان، فقط از یک اسپانسر بنام شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان استفاده کرده است که تمام هزینه های برگزاری را متقبل شده اند تا به همراه همدیگر گامی مثبت در راستای عمل به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد فرهنگی و ارتقای این هنر و ایجاد شور و شعف ناشی از برگزاری مسابقه و حس رقابت و نهایتا شناسایی و پرورش استعدادها برداشته باشیم.

امسال تغییراتی را در آیتم ها و نحوه برگزاری مسابقه انجام داده ایم که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

موضوع سومین دوره مسابقه عکس نوروزی ثلاث جاذبه ها و زیبایی های شهرستان کنگان است.

در دوره قبل جاذبه های شهرهای بنک، کنگان و سیراف به صورت جداگانه داوری و عکس های برتر انتخاب می شد ولی در این دوره کل عکس ها با هم داوری می شوند.

این مسابقه در سه قسمت دوربین دیجیتال( حرفه ای)؛ موبایل و عکس پوستری( با هر دوربینی) برگزار می شود.

در این دوره برای نخستین بار آیتم عکس پوستری به مسابقه اضافه شده است بدین صورت که شرکت کنندگان می توانند با هر دوربینی از جاذبه شهرستان عکس گرفته و به وسیله فتوشاپ آن عکس را به شکل پوستر طراحی کنند.

 

  • به عکس اول و برتر این دوره از مسابقه که با دوربین دیجیتال گرفته شود، ۵۰۰ هزار تومان اهدا می شود که به نوعی جایزه ویژه این دوره از مسابقه ی عکس نوروزی محسوب می شود. به ۲ عکس منتخب دیگر که با دوربین دیجیتال گرفته شود نیز، هر عکس ۲۰۰ هزار تومان اهدا می گردد.
  • به پنج عکس برتر که با موبایل گرفته شود، هر عکس ۵۰ هزار تومان اهدا می گردد.
  • به ۵ عکس پوستری نیز نفری ۵۰ هزار تومان اهدا می شود.
  • به رسم یادبود علاوه بر جوایز یاد شده، به نفرات برتر تندیسی شکیل نیز اهدا خواهد شد.

 

  • تبلیغات این مسابقه در تلویزیون بزرگ شهری نیز منتشر خواهد شد.

سعی می شود سومین دوره مسابقه عکس نوروزی ثلاث علاوه بر انعکاس از طریق سایت خبری ثلاث، از طریق صدا و سیما نیز منعکس شود.

از دو سال قبل این سایت اقدام به برگزاری مسابقه عکس نوروزی در سطح کل شهرستان نموده است که اتقاقا با استقبال بسیار خوبی از جانب طیف های مختلف مردمی قرار گرفته است.

سال قبل برای نخستین بار اختتامیه مسابقه عکس نوروزی ثلاث را با نمایشگاهی از گلچین همین عکس ها برگزار و از طریق صدا و سیمای بوشهر نیز منعکس شد و قطعا در پاین این دوره نیز نمایشگاهی از گلچین عکس ها برپا می شود لذا کسانی که مایلند می توانند از هم اکنون برای اسپانسری این نمایشگاه با ما تماس گرفته و شرایط خود را اعلام کنند و نهایتا پس از بررسی شرایط نتیجه به آن ها اعلام گردد.

موضوع مسابقه عکس و نمایشگاه عکس شاید بهانه ای باشد جهت انعکاس مناظر و جاذبه ها و در کل معرفی شهرستان از دریچه دوربین عکاسی، که خود این نیز باعث ایجاد شور و نشاطی مضاعف در میان مردم می شود و البته تشویق علاقه مندان به هنر عکاسی و جذب عکاس نیز از دیگر اهداف این مسابقه است. هدف سوم از برگزاری این چنین جشنواره ای، ایجاد آرشیوی از جاذبه ها و مناطق دیدنی شهرستان است که مطمئنا سال ها بعد در حکم گنجینه ای بی بدیل خواهد بود.

 

رعایت چند نکته الزامی است:

– عکس های خود را از طریق ایمیل و یا CD و یا فلش در اختیار ما بگذارید.

حتما و الزاما به همراه عکس های ارسالی، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سوژه یا جاذبه ای که عکس گرفته اید را قید کنید.

– هر نفر می تواند نهایتا ۵ عکس در هر آیتم ارسال کند.

– حجم عکس ها را حدالمقدور کم نکنید و حتما فایل اصلی عکس را را نزد خود نگهدارید تا در صورت انتخاب برای نمایشگاه عکس، با کیفیت بالا چاپ شود.

– عکس های آیتم دیجیتال و موبایلی را دست کاری، ویرایش و فتوشاپ نکنید که در این صورت عکس شما از مسابقه حذف می شود. فقط مجاز به فتوشاپ و ویرایش عکس های آیتم پوستری هستید. عکس پوستری حتما باید از جاذبه های شهرستان کنگان باشد.

در صورت شرکت در هر سه آیتم، لطفا تصاویر خود را به صورت جداگانه پوشه بندی و نامگذاری کنید.

پیشنهاد می شود با توجه به سرعت پایین اینترنت، عکس های خود را از طریق سی دی(CD ) یا فلش به دست ما برسانید.

– از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۳ الی ۲۰ فروردین ۹۴ فرصت عکس گرفتن و ارسال تصاویر می باشد.

– زمان اختتامیه و اهدا جوایز متعاقبا از طریق همین سایت خبری اعلام می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

۰۹۱۷۷۷۸۹۰۸۸

واتس آپ: ۰۹۱۷۷۷۸۹۰۸۸

ایمیل : todayakhbar@yahoo.com

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن