بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13984
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اسفند 93 9:59 ق.ظ

به منظور آماده سازی نیروی کار:

واحد آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی در منطقه ویژه پارس راه اندازی می شود

ثلاث- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه اندازی واحد آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی به منظور تربیت نیروی ماهر در منطقه ویژه پارس خبر داد

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اعلام این خبر افزود: با عنایت به مطالبه بحق مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت و همچنین درخواست صنایع مستقر در منطقه ویژه برای تربیت نیروی ماهر، ساختار مذکور با موافقت مهندس جوادی مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران مصوب شده است.
مهندس یوسفی با اشاره به پیگیری های شش ماهه برای اخذ مجوزهای راه اندازی این واحد گفت: با تامین امکانات مورد نیاز به زودی این واحد در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه اندازی خواهد شد.
وی با تاکید بر استفاده از نیروی انسانی مسلط به امور کارآفرینی و اشتغال در این واحد افزود: سعی می شود مسوول این واحد فردی باشند که با حوزه ی اشتغال آشنایی کافی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه در حال تدوین فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، استانداری بوشهر و شرکت ملی نفت ایران به منظور آموزش نیروی انسانی جویای کار استان بوشهر گفت: این بخش از سازمان متولی عملیاتی سازی تفاهم نامه های منعقده با سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز خواهد بود.

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    می توان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان برای این موضوع استفاده کرد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن