بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14065
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 فروردین 94 3:33 ب.ظ

فرمانده سپاه کنگان خبر داد:

طرح بزرگ و داوطلبانه جایگزینی گیرنده دیجیتال با ماهواره در شهرستان کنگان

اختصاصی ثلاث- فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: برنامه جایگزینی گیرنده دیجیتال با ماهواره از ماه رمضان ۹۳ وارد فاز اقناعی شد و از دی ماه به طور رسمی اقدام به جمع آوری داوطلبانه ماهواره ها در شهرستان کنگان کردیم.

سرهنگ یاسین اکبا فرمانده سپاه شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: اوایل امسال در راستای شناساندن اسیب های ماهواره بر خانواده، طرحی بنام مقابله با آسیب های ماهواره مصوب و به ما ابلاغ شد.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما نیز در این راستا مبنی بر فهماندن معایب و اسیب های ماهواره بوده و هست.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: بررسی های به عمل آمده نشان می دهد بسیاری از بزهکاری ها و اسیب های اجتماعی ناشی از استفاده نادرست از ماهواره است.

سرهنگ اکبا گفت: تمام پایگاه های بسیج، حلقه های صالحین، مربیان، سرگروها، همه و همه دست به دست هم داده اند تا واقعیت های موجود و آسیب ها را برای همه اقشار مردم در جامعه تبیین کنند.

وی عنوان کرد: این برنامه از ماه رمضان ۹۳ وارد فاز اقناعی شد و از دی ماه به طور رسمی اقدام به جمع آوری داوطلبانه ماهواره ها در کنگان کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این برنامه به عمل امده است. منتظریم از ۱۵ فروردین، طبق لیستی که تهیه شده است، گیرنده های دیجیتال را به افرادی که ماهواره خود را تحویل داده اند، اعطا کنیم. خوشبختانه همه گروه ها و اقشار جامعه از این طرح استقبال کرده اند.

سرهنگ اکبا خاطرنشان کرد: اسم نویسی برای جایگزینی ماهواره و گیرنده دیجیتال به هیچ وجه بُعد و فضای امنیتی ندارد و متقاضیان می توانند با خیال آسوده ماهواره خود را تحویل داده و بجای آن گیرنده دیجیتال دریافت کنند.

**

جا دارد نهادهایی مانند بهزیستی، اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ادارات مرتبط دیگر در اجرای این طرح بزرگ و مفید برای بنیاد خانواده و جامعه، همکاری، مساعدت کنند و همت بیشتری به خرج دهند تا این موضوع به سرانجام برسد. چنانچه آماری از دادگستری در خصوص عوامل طلاق بگیریم، متوجه عمق اثرات سوء ابزارهایی مانند ماهواره و شبکه های ناجور آن می شویم؛ جایی که شاید هنوز فرهنگ استفاده صحیح به طور کامل در کشور ما جا نیفتاده است.

 

 

Image_001 Image_002 Image_003 Image_005

نظرات

  1. مخالف ماهواره says:

    سلام اصلا دیجیتال خوب نمیگیره در کنگان و بنک . هرگاه مشکلش رفع کردین خودم ماهوارم از بین میبرم ولی در حال حاضر مبدل دیجیتال دارم خوب نمی گیره و قطع میشه منم دارم مبدل دیجیتال میدم و ماهواره میگیرم .هزینه کنید و ریشه و اساس درست کنید این میشود کار فرهنگی. محرومیت یعنی اینکه نتوانی با مبدل دیجیتال برنامه ببینی و مجبور شوی همان برنامه از ماهواره بگیری

  2. حسین says:

    به قول شهید مطهری ما همیشه در مقام رفعیم تا دفع و حال آنکه باید پیش بینی بکنیم چیزی که هنوز واقع نشده است قبل از وقوعش حساب کارش بکنیم.
    امروز ماهواره است فردا واتساب پس فردا هم مسئله دیگه ای . جایگزین کردن دستگاه دیجیتال به جای ماهواره اقدام خوبی است اما راه گشا نیست در کشوری که دموکراسی برقراره در این عصر فناوری و عصر ارتباطات ایجاد کردن محدودیت های ارتباطی با جهان خارج یعنی تضاد بین حرف و عمل.امام صادق علیه السلام میفرماید کسی که زمان خودش را بشناسد گرفتار اشتباه کاری ها نمیشود. بهتر است که در عرصه فرهنگ کوشاتر باشیم و مردم را نسبت به این خطرات آگاه کنیم خود ملت بهترین تصمیم گیران هستند. یاعلی

  3. ناشناس says:

    کامنت ها رو تایید نمیکنیدا. ای ترسو ها

  4. m.tk says:

    همش میگن ماهواره بد بد بد…ای بابا . بستگی به استفاده خود آدم داره کانالهای مفید بگیره یا غیرمفید. مثلآ چاقو هم میشه باهاش مرغ و گوشت پاک کنی هم میشه باهاش آدم بکشی…ماهواره رو جهت بدر(عربست) تنظیم کنند تمام شبکه های استانی ایران رومیگیره….من الله توفیق

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن