بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14088
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 فروردین 94 10:46 ق.ظ

تا دوم فروردین 94

کنگان سومین شهرستان استان به لحاظ ورود مسافر نوروزی

اختصاصی ثلاث- قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان گفت: از نظر تعداد مسافرین وارده به شهرستان براساس امار موجود تا روز دوم فروردین با ۴۲ هزار و ۶۰۰ مسافر، سومین شهرستان درسطح استان بوده ایم.

عباس پاریابی معاون عمرانی فرماندار و قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت :براساس دستورالعمل های مربوط و رسالت سازمانی که فرمانداربه عنوان نماینده عالی دولت درشهرستان به عهده دارد، اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفربه منظورارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین نورزی در دیماه سال جاری تشکیل و مطابق با ساختار سازمانی، یازده کمیته با شرح وظائف مشخص تشکیل و متعاقب ان با برگزاری جلسات ستاد اصلی و کمیته های یازده گانه زمینه لازم ومهیا نمودن امکانات تفریحی و رفاهی فراهم اورده و از بدو ورود مسافرین (٢٧اسفندماه١٣٩٣) به شهرستان مراکز اقامتی و کمپینگ های اسکان امادگی لازم جهت ارائه خدمات به انها داشته و تاپایان تعطیلات با تمام توان در خدمت مسافرین هستیم تا با خاطره ای خوش شهرستان را ترک نمایند

وی افزود: از نظر تعداد مسافرین وارده به شهرستان براساس امار موجود تا روز دوم فروردین با ۴۲ هزار و ۶۰۰ مسافر، سومین شهرستان درسطح استان بوده ایم (منبع معاون گردشگری سازمان گردشکری ،میراث فرهنگی وصنایع دستی استان ). از ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین.

پاریابی در پایان از رئیس و اعضای کمیته های مختلف ستاد ۱۱ گانه نوروزی و همچنین شهرداران و شوراهای شهرستان در راستای ارائه خدمات تقدیر نمود.

نظرات

  1. نودرار says:

    با سلام .متاسفانه بعضا مشاهده میشد تعدادی از مسافران (آقایون) با شلوارک و رکابی در فروشگاهای شهر و نیز در خود شهر ، در حال خرید وگشت زنی بودند که این یعنی دهن کجی به مردم و فرهنگ کنگان هست لطفا مسوولین مربوطه پیگیر کنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن