بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14299
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 فروردین 94 7:19 ب.ظ

پس از بازدید دکتر احمدی از بیمارستان کنگان

انتقاد نماینده مجلس از پیشرفت فیزیکی بخشMRI- ICU و توسعه اورژانس بیمارستان کنگان/علوم پزشکی استان نیز پاسخگو باشد

ثلاث- نماینده مردم دیر ، کنگان جم و عسلویه در مجلس گفت: پیشرفت فیزیکی بخش های در دست ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان مطلوب نیست

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام موسی احمدی دوشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان های بخش MRI – ICU و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: به رغم وعده های داده شده از سوی پیمانکار ، روند کار مطلوب و قابل قبول نیست.

وی گفت: به رغم وعده هایی مبنی بر تحویل کار تا اواخر سال ۹۳ اما متاسفانه این کار تا کنون عملی نشده و غیر از پیمانکار ، دانشگاه علوم پزشکی استان نیز باید در این زمینه پاسخگو باشد.
این نماینده مجلس اظهارکرد: برخی تصور می کنند قرارداد ملاک کار و عمل است اما تعهد در قبال مردم منطقه به مراتب بالاتر از قرارداد است ضمن اینکه قراردادها با توجه به موانع بسته می شود.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل، تجهیز و راه اندازی بخش های در دست ساخت این بیمارستان گفت : افتتاح این بخش ها می تواند علاوه بر ارائه مطلوب تر خدمات به مردم شهرستان کنگان، نیاز حتی شهرستان های جنوبی را نیز تا حد قابل قبولی برطرف کند.
احمدی در ادامه به بازدید از بیمارستان در دست ساخت شهرستان دیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان آن شهرستان مطلوب و رضایت بخش است.
وی همچنین ضمن بازدید از کتابخانه زنده یاد دکتر سیف الله نصوری در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ، با تجلیل از اقدام ارزشمند آن مرحوم در وقف کتاب های خود به کتابخانه بیمارستان گفت: این کار شایسته و ارزشمند به عنوان صدقه جاریه می تواند الگویی برای همه کسانی باشد که دنبال حیات واقعی و ماندگاری اند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران در بخش های مختلف از عدم نظارت دقیق و اصولی بر نحوه اجرای کار در بخش های جدید انتقاد کرد.
مردم جنوب استان بدلیل نبود MRI مجبورند به مرکز استان یا شیراز مراجعه کنند
عضو شورای اسلامی شهرکنگان نیز گفت: متولیان این پروژه توسعه بیمارستان کنگان باید پاسخگوی مردم منطقه باشند.
مرتضی منصوری گفت: هرگونه تاخیر در اجرای این پروژه مهم و حیاتی ، به خطر انداختن سلامت مردم است.
مسول کمیسیون بهداشت – درمان و محیط زیست شورای اسلامی شهر کنگان گفت: در حال حاضر مردم جنوب استان بدلیل نبود MRI مجبورند به مرکز استان بوشهر یا استانهای دیگر مراجعه کنند که متحمل مشکلات و هزینه های زیادی می شوند.// ابوذر حسین پور

 

 

Image_003 (2) Image_001 (2) Image_002 (2)

اخبار مرتبط

نظرات

  1. سلام علیکم says:

    درود و سپاس ویزه خدمت نماینده خستگی ناپذیر و پرتلاش جنوب استان بوشهر/ خداوند توفبق دهد ان شالله

  2. کنگونی says:

    باسلام
    ضمن عرض سلام خدمت دست اندرکاران ثلاث و همچنین پرسنل زحمت کش بیمارستان
    بیمارستان کنگان از لحاظ مدیریت مشکل دارد وگر نه اگر شما یه سری به همین ساختمانهای در دست احداث بزنید متوجه می شوید که از ابتدا همین طورلنگان لنگان کار میکردند دلیلش خدا داند!!!!!
    نکته دوم بنده در روز اول عید بخاطر بیماری یکی از بستگان یه سری به بیمارستان زدم و دیدم کهدرمانگاه کلاً تعطیل بود و بیمارستان فقطیک پزشکعمومی داشت و تعداد ۷۰نفر بیمار تو اورژانس و راهروها منتظر نوبت بودند در صورتی که کلی پزشک عمومی و متخصص درپانسیون بودند و سرشیفت وقت می گفت من زورم بهشون نمی رسه که بگم بیان آخه مگه بیمارستان باید تا این حد ….. باشه که پزشکانش تا این حد ……..
    نکته سوم پزشکان متخصصی که در بیمارستان هستند چرا بایدروزهای عادی فقط صبح۱ ساعت و عصر هم ۱ ساعت بیان در بخش درمانگاه درصورتی که این پزشکان مختص بیمارستان هستند بنظرم این پزشکان هم باید ۸ تا ۱۲ ظهر و عصر هم ۴ تا ۸ شب لااقل پاسخگو باشند.
    لذا از دست اندرکاران ثلاث خواهشمندم این ۲ تا موضوع آخری را حتما پیگیر باشد با شکر فراوان

  3. hs says:

    ……
    چرا هیچ مسئولی یا نماینده مجلسمون توکنگون درخصوص جابجایی دفتراشتغال از کنگون واکنش نشون نداد چرا فقط سکوت!!!!!

    …………………………

    ثلاث- قسمتی از نظر شما حذف شد.

  4. کنگونی says:

    نظر من کو؟؟؟؟؟؟

  5. حسن says:

    از نماینده پر تلاش و دلسوز جناب دکتر احمدی متشکریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن