بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14313
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 فروردین 94 10:57 ق.ظ

سالاری گفت:

افزایش دو برابری گردشگران نوروزی در شهرستان کنگان و عسلویه

ثلاث- استاندار بوشهر گفت: شاهد افزایش دو برابری گردشگران نوروزی در مناطق جنوبی استان بوشهر هستیم.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، مصطفی سالاری اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است و شاهد حضور گستردهمسافران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم.

وی آب و هوای مطلوب استان بوشهر در این ایام را به عنوان یکی از مهمترین عوامل حضور گسترده مسافران نوروزی در استان دانست و افزود: تلاش های بسیار زیادی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در این ایام صورت گرفته است و شاهد رضایت‌مندی گردشگران از خدمات ارائه شده هستیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: برخورداری از سواحل طولانی با خلیج فارس به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد نظر گردشگران در استان بوشهر است و شاهد حضور گسترده گردشگران در نقاط ساحلی هستیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه باغات نیز فضاهای مناسبی در زمینه گردشگری دارد، اضافه کرد: استان بوشهر دارای تاریخی کهن است و آثار و ابنیه تاریخی متعددی در استان وجود دارد.

سالاری همچنین به وجود صنایع عظیم در استان بوشهر همچون نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های گردشگری استان در زمینه های صنعتی و تاریخی و طبیعی باعث شده تا گردشگران علاقه بالایی به حضور در استان داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: امسال شاهد افزایش حدود هشت درصدی مسافران نوروزی در استان بوشهر هستیم و در زمینه پراکنش مسافران نوروزی نیز شاهدیم که در نقاط مختلف استان بوشهر مسافران نوروزی حضور دارند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چند در سال‌های قبل شاهد حضور اغلب مسافران نوروزی در نیمه شمالی استان بودیم ولی امسال در جنوب استان مخصوصا شهرستان کنگان و عسلویه شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی و افزایش حدود دو برابری گردشگران هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن