بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1434
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 تیر 93 5:13 ب.ظ

در راستای حذف نام شهرستان کنگان/

سیل تماس های اعتراض‌آمیز کنگانی ها به صدا وسیمای بوشهر

به گزارش ثلاث پس از اینکه روز پنج شنبه هفته گذشته، صدا و سیمای استان و به تبع آن کشور ، در جریان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی برای بازدید از فاز ۱۲ واقع در سایت ۲ کنگان، ، از بردن نام کنگان در کنار فاز ۱۲ امتناع نمودند، ، واکنش های مختلفی را در […]

به گزارش ثلاث پس از اینکه روز پنج شنبه هفته گذشته، صدا و سیمای استان و به تبع آن کشور ، در جریان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی برای بازدید از فاز ۱۲ واقع در سایت ۲ کنگان، ، از بردن نام کنگان در کنار فاز ۱۲ امتناع نمودند، ، واکنش های مختلفی را در میان مردم به به همراه داشت.
این اقدام به شدت از سوی مردم شهرستان کنگان مورد نکوهش قرار گرفت.
برخی از مردم معتقدند که این نوع اخبار با هدف و جهت دار است.

در همین راستا و در اقدامی خودجوش، طی دیروز و امروز –سه شنبه و چهارشنبه- تعداد زیادی از شهروندان کنگانی با روابط عمومی صدا و سیمای بوشهر تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را به صورت کاملا محترمانه اعلام داشتند و خواستار اصلاح خبر شدند هر چند تماس های برخی از شهروندان کنگانی نیز بدون پاسخ ماند و هیچ کس جواب تلفن های آن ها را نداد.

با توجه به اینکه در این خصوص از جانب هیئت دولت نیز بخشنامه ای صادر شده که بر مبنای آن فازها و سایت های هرمنطقه با نام همان شهر و شهرستان عنوان شود، می طلبد که مسئولین واحد خبر صدا و سیمای استان بوشهر اهتمام و دقت بیشتری در خصوص اینگونه اخبار داشته باشند.
شب گذشته در پی انتشار گاز در شهر کنگان، عده زیادی از مردم دچار شرایط تنفسی سختی شدند به طوری که کار بعضی به مراکز درمانی کشیده شد.
حال با توجه به وجود اینگونه مشکلات ناشی از استقرار فازهای گازی در منطقه که روز به روز رو به افزایش است ؛ آیا رواست که نام کنگان از کنار فاز ۱۲ به عنوان بزرگ ترین فاز خاورمیانه حذف شود؟
با توجه به اینکه انتشار اینگونه اخبار در گذشته نیز در کارنامه صدا و سیمای استان وجود داشته، اکثر مردم شهرستان کنگان و حتی جنوب استان صدا و سیما را با نام بوشهر عنوان می کنند نه استان بوشهر و به عبارتی معتقدند که این صدا و سیمای بوشهر است نه صدا و سیمای استان بوشهر.
نکته آخر اینکه در حال حاضر ذهنیت مردم جنوب استان و به خصوص شهرستان کنگان نسبت به مرکز استان و به ویژه صدا و سیما بسیار منفی و مخدوش است و لذا می طلبد که مسئولین این نهاد برای نشان دادن حسن نیت خود باید اقدامی عاجل انجام دهند.
صدا و سیمای استان از جمله نهاد هایی است که توزیع پرسنل آن بر مبنای شهرستان های مختلف استان نیست و بیشتر پرسنل ان از یکی دو شهرستان استان می باشند که این موضوع نیز در نوع خود جالب و قابل تامل است و به عبارتی ساده تر عدالت این است که از هر شهرستان حداقل یک نفر باید در مسئولیت های کلیدی و یا هیئت مدیره صدا و سیمای استان بوشهر قرار گیرند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. سبوطی says:

    با سلام
    بهتر بود مسئولین شهر هم یه تکونی به خودشون میدادن…!
    یعنی میخوان بگن خوابن هنوز …؟

    • ناشناس says:

      سلام فکر کنم هنوز مسئولین شهر خواب هستن یا بخاطر پست مقام حاظر به اظهار نظر نیستن آقای سبوطی

  2. عیسی says:

    ضمن تشکرازثلاث کاش قسمتی ازفارس بشیم تابوشهر راحت بشه

  3. سلام
    از اینکه مطالب بنده را منعکس کردید بی نهایت سپاسگزارم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن