بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14372
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 فروردین 94 0:45 ق.ظ

شش پروژه درمانی در کنگان در دست اجراست/ اظهار نظر معاون علوم پزشکی بوشهر در خصوص صحبت های اخیر نماینده جنوب استان

ثلاث:  معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم اکنون شش پروژه درمانی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر فروردین سال ۹۰ مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان این استان در دست اجراست.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا، دکتر ایرج بیژنی روز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان افزود: توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، آزمایشگاه شهر بنک و ساختمان مرکز بهداشتی، درمانی بندر سیراف از مهمترین این پروژه ها است.

بیژنی گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات یاد شده مربوط به طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در باره اظهارات اخیر نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، برخی اعضای شورای شهر کنگان مبنی بر پیشرفت نکردن طرح توسعه بیمارستان امام (ره)، با تقدیر از حس مسوولیت پذیری و دلسوزی آنها گفت: اعتقاد دارم بازدید صورت گرفته توسط نماینده مجلس از این طرح به دلیل نبودن کارشناسان و مشاوران دانشگاه و پیمانکار مربوطه، فنی نبوده و پروژه طبق برنامه زمان بندی شده در دست اجراست

وی افزود: بخش های ام آر ای، اورژانس و آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ظرف چند ماه آینده افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

بیژنی در مورد برخی کاستی ها و اشکالات در طرح تعمیر و بازسازی بخش های ساختمان کنونی بیمارستان کنگان بیان کرد: اشکالات بررسی و پیمانکار مکلف به اصلاح و اجرای با کیفیت شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در باره مشکل فاضلاب بیمارستان کنگان اظهار کرد: پیمانکار مشخص و قرارداد بسته شده و بزودی کار اصلاح فاضلاب این بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی به اهمیت شهرستان کنگان و بیمارستان این خطه و اهتمام ویژه دانشگاه علوم پزشکی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و راه اندازی بخش های جدید در سال جاری و سال آینده، ۶۰ تخت بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اضافه خواهد شد.

بیژنی در زمینه کمبود پزشک متخصص و نیروی انسانی در بیمارستان امام (ره) کنگان بیان کرد: با راه اندازی بخش های جدید و افزایش تخت های بیمارستانی چند پزشک متخصص و نیروی انسانی به کادر بیمارستان اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    به هر حال صحبت یکی از دو مسولین درست است
    یا نماینده درست میگه یا معاون علوم پزشکی

    باید توجه کرد که مردم خیلی باهوش تر آنی هستن که با یک اظهار نظر روی هوا خام بشن
    امیدواریم تعهدات به موقع انجام بشه
    ضمن اینکه سیستم فاضلاب نیز درست بشه

    یک نکته دیگر، نطارت مالی به حساب و کتاب های بیمارستان است، از فاکتورهای عادی و خرید روزانه برای بیمارستان گرفته تا تعمیرات و…

    لطفا یک گروه بازرس و حسابدار این موضوع را پیگیری کنند

  2. امید روحانی says:

    روزبازدید نماینده محترم چندین نفر حضور داشتند ولی چون بیمارستان مدیرمسول ندارد وکسی پاسخگوی ایشان هم نبود کار به بحث کشیدد ازثلاثث درخواست می کنم تایکبار دیگر مسول پاسخگوی همراه نماینده رامعرفی کند تا شبه پیش نیاید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن