بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14464
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 20 فروردین 94 2:03 ب.ظ

ایسنا؛

دیدار رسپولیس و النصر عربستان، پرتماشاگرترین دیدار تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

ثلاث- یدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان با یکصد هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

تماشاگر فوتبال پرسپولیس به گزارش ثلاث، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از این، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الغرافه قطر در سال ۲۰۱۲ با ۹۶هزار و ۲۰۰ تماشاگر، پرتماشاگرترین دیدار ادوار لیگ قهرمانان آسیا بود و دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام تایلند در سال ۲۰۱۳ با ۹۵ هزار و ۳۰۰ تماشاگر، دومین بازی پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا بوده است. همچنین دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار در سال ۲۰۰۹ با ۹۵ هزار و ۲۲۵ تماشاگر سومین دیدار پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا بوده و حالا با حضور یکصدهزار تماشاگر در دیدار پرسپولیس و النصر عربستان، این بازی پرتماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد شد و قطعا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به این موضوع اشاره خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به هواداران، درباره خلق رکوردی دیگر گفت: در گفتگویی که با آقای کسرایی مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ داشتیم، ایشان اعلام کردند تعداد تماشاگران حاضر در مسابقه امشب را برحسب وظیفه‌ای که دارم به AFC اعلام خواهیم کرد و آقای کسرایی اعلام کردند؛ این موضوع را در فرم‌های مربوطه گزارش کرده و تعداد یکصد هزار تماشاگر به ثبت خواهد رسید.

پرسپولیس در روزی که ۱۰۰ هزار هوادار را در آزادی حامی خود می‌دید، در غیاب درخشان و مقابل چشمان برانکو النصر را شکست داد تا صعود خود را تا حد زیادی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران در حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود که این دیدار در پایان با یک گل به سود سرخپوشان به پایان رسید/ منبع: ایسنا

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن