بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14725
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 فروردین 94 4:38 ب.ظ

با حضور مدیر کل ثبت احوال استان انجام شد

افتتاح نخستین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در شهرستان کنگان

ثلاث- اولین دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار – مدیر کل ثبت احوال و جمعی از مسئولین محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، مدیر کل ثبت احوال به فعالیت های ثبت احوال و نقش این سازمان در دولت الکترونیک اشاره کرد و در خصوص دفاتر پیشخوان گفت: این دفاتر غیر دولتی به منظور ارائه خدمات ثبت احوال در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و واگذاری امور به بخش خصوصی راه اندازی شده و خدمات متعددی به شهروندان ارائه می دهند .
صالحی نیا افزود: امروز در شهر کنگان شاهد افتتاح اولین دفتر خدمات پیشخوان دولت در حوزه ثبت احوال هستیم و امیدواریم این دفتر امانت دار خوبی برای دستگاههای دولتی و مردم باشند .
وی اضافه کرد: صدور کارت هوشمند ملی برای اولین بار در دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان کنگان انجام می پذیرد و این گامی در جهت رفاه بیشتر مردم این شهرستان می باشد .
مدیر کل ثبت احوال استان از مدیر این دفتر خواست در جهت خدمات رسانی مطلوب و نهایت دقت و رعایت حقوق مردم و ایجاد فضا و محیطی آرام روز بروز در توسعه دفتر بیافزایند .

در آغاز این آیین آقای رضوان زاده مسئول دفتر پیشخوان گفت: در این دفتر به دنبال کیفی سازی و ارائه خدمات هستیم و امیدواریم بتوانیم نیازهای مردم و دستگاههای دولتی را به نحو مطلوب دنبال کنیم و شاهد سرعت بخشیدن و تسهیل در امور نیز خواهیم بود .

لازم به ذکر است دفتر پیشخوان خدمات دولت به مدیریت رضوان زاده واقع در بلوار  امام خمینی (ره) روبروی چهار راه مرکزی شهر کنگان همه روزه آماده خدمات رسانی به مردم می باشد .

با افتتاح این دفتر از این پس شهروندان کنگان می توانند بدون مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان، خدمات مورد نظرخود مانند تعویض و صدور شناسنامه ، کارت ملی و غیره را در این دفتر خدمات پیشخوان دولت دریافت نمایند .

 

 

۵۶۶۵۶۵۶۵۶

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. max says:

    واسه اینا هم یه بازاری راه افتاده

  2. ناشناس says:

    بعد از این اداره ثبت احوال چه خواهد کرد

  3. زهرا says:

    هرکی به هر کیه کنگان

  4. دفتر پیشخوان بندر سیراف says:

    با ارزوی موفقیت های روز افزون شما همکار گرامی

  5. مصطفی says:

    خیلی هم خوبه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن