بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14788
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 فروردین 94 8:20 ب.ظ

مسدود کردن مسیر اهرم-برازجان پس از تصادف خودرو حامل قاچاق با پسر بچه ۸ ساله

ساعت ۸ امشب در محوراهرم برازجان و روبروی روستای بازویی یک خودرو با  یک عابر این روستا برخورد و در پی آن مردم روستا نیز اقدام به مسدود کردن جاده نمودند. مصدوم این تصادف یک  پسر ٨ ساله از روستای بازویی بوده که ظاهرا با یک دوچرخه قصد عبور از جاده را داشته که متاسفانه […]

ساعت ۸ امشب در محوراهرم برازجان و روبروی روستای بازویی یک خودرو با  یک عابر این روستا برخورد و در پی آن مردم روستا نیز اقدام به مسدود کردن جاده نمودند.

مصدوم این تصادف یک  پسر ٨ ساله از روستای بازویی بوده که ظاهرا با یک دوچرخه قصد عبور از جاده را داشته که متاسفانه حال وی بعد از این سانحه وخیم گزارش شده است.

بعداز این تصادف مردم روستا بالاخص خانواده مصدوم  به عنوان اعتراض اقدام به مسدود نمودن جاده (محور اهرم-برازجان ) نموده و منتظر پاسخگویی مسولین برای حل مشکل می شوند.

چندی نگذشت که مسولین شهرستانی به محل حضور یافته و مردم نیز خواسته های خود را ازقبیل نصب علائم ترافیکی و اهتمام بیشتر اداره راه به این محور اعلام نمودند و در پی آن با مذاکرات مفصل و قول های مسولین ، در ساعت ۲۳ با تلاشهای مسولین  از جمله فرماندار محترم و  بخشدار محترم مرکزی  جاده  بازگشایی شد.

ظاهرا در این اعتراض مردم و خانواده مجروح خواستار این بودند که در مسیر راه اهرم بازویی مانع بزرک زده شود تا ماشین ها رعایت حال مردم روستا را داشته باشند واگر تا روز بنجشنبه مسیر مانع زده نشود باز هم میسر را  می  بندند.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست تاکید کرد که از فردا صبح اداره راه وشهرسازی تمامی روستاهای منطقه محموداحمدی علایم ترافیکی نصب می کند.

شایان ذکر است که خودرو ضارب یک ماشین پژو بوده که  بار آن قاچاق و به سمت برازجان در حرکت که بعد از تصادف به پایین جاده منحرف می شود.

 

 

مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!مردم روستای بازویی جاده اهرم برازجان را مسدود نمودند!
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن