بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14923
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 1 اردیبهشت 94 7:24 ق.ظ

رونمایی از سونی اکسپریا Z4 +عکس

ثلاث : شرکت سونی (دوشنبه) به طور رسمی از تازه‌ترین پرچمدار خود یعنی اکسپریا Z4 رونمایی کرد. بنا به اعلام شرکت سونی این گوشی قرار است حدود خردادماه در ژاپن روانه بازار شود و هنوز تاریخ عرضه بین المللی این گوشی مشخص نشده است. اکسپریا Z4 از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ دی با […]

ثلاث : شرکت سونی (دوشنبه) به طور رسمی از تازه‌ترین پرچمدار خود یعنی اکسپریا Z4 رونمایی کرد.

بنا به اعلام شرکت سونی این گوشی قرار است حدود خردادماه در ژاپن روانه بازار شود و هنوز تاریخ عرضه بین المللی این گوشی مشخص نشده است.

اکسپریا Z4 از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. ضخامت این گوشی فقط ۶٫۹ میلی متر و وزن آن ۱۴۴ گرم است.

اکسپریا Z4 رونمایی شد +عکس

Z4 همانند اسلاف خود در سری Z دارای دوربین قدرتمند و همچنین مقاوم در برابر آب و گرد و خاک است. از یک دوربین جلو پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن ۲۰٫۷ مگاپیکسل است.

این گوشی می‌تواند برای زمان نامحدود زیر آب بماند بطوریکه ذره ای آب در آن نفوذ نخواهد کرد. همچنین پورت یو اس بی این گوشی نیز ضد آب بوده و برخلاف مدلهای قبلی سری Z نیازی به درپوش ضدآب ندارد.

بدنه Z4 ترکیبی از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. این گوشی از یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر، پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۱۰، رم سه گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ برخوردار است.

به گفته سونی، اکسپریا Z4 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قابلیت الصاق کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

این گوشی در رنگهای سفید، مشکی، مسی و سبز آکوآ روانه بازار خواهد شد ولی صحبتی درباره قیمت آن هنوز منتشر نشده است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن