بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14935
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 1 اردیبهشت 94 1:33 ب.ظ

معاون فرماندار کنگان:

نرخ ۷٫۵ درصدی بیکاری در شهرستان کنگان

ثلاث – معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار کنگان گفت: نرخ بیکاری شهرستان کنگان ۷٫۵ درصد است.

به گزارش ثلاث عباس پاریابی در نشست مسئولان و مدیران کنگان اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات و دغدغه‌های مردمی و تلاش برای رفع این مشکلات باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه بازدید از مناطق محروم و کمتربرخوردار از برنامه‌های مهم مدیریت شهرستان برای شناخت مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای غلبه بر مشکلات موجود است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف است و استفاده از این ظرفیت‌ها و فراهم کردن تسهیلات لازم برای رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است.

پاریابی با بیان اینکه کنگان از نظر سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جایگاه ارزشمندی دارد تصریح کرد: کنگان ۷۲ شهید و ۷۷ جانباز و ۳۲ آزاده تقدیم نظام کرده و این شهرستان همواره در دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری شهرستان کنگان ۷٫۵ درصد است گفت: البته این میزان با احتساب بانوان و همچنین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به حدود ۱۳ درصد می‌رسد که باید فکری اساسی برای رفع معضل بیکاری کنیم.

معاون فرماندار کنگان افزود: کنگان حدود ۷ هزار دانشجو و ۱۱ هزار دانش‌آموز دارد و روز به روز شاهد اعتلای سطح علمی و فرهنگی در این شهرستان هستیم.

پاریابی گفت: توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی و افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی و آموزشی موجبات رشد و پیشرفت بیشتر این شهرستان می‌شود.

 

فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن