بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15041
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 4 اردیبهشت 94 11:14 ب.ظ

نوری زاده خبر داد:

آزمون المپیاد کشوری نانو در شهرستان کنگان برگزار شد/رشد ۵ برابری آمار ثبت نامی های شهرستان+عکس

اختصاصی ثلاث- آزمون کشوری المپیاد نانو با حضور ۱۰۵۰ نفر دانش اموز از شهرستان کنگان برگزار شد که از این حیث رشد ۵ برابری نسبت به دوره قبل داشته است.

مهدی نوری زاده هماهنگ کننده گروه های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کنگان در خصوص آزمون المپیاد نانو به خبرنگار ثلاث گفت: آزمون المپیاد نانو امروز ۴ اردیبهشت راس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰۵۰ نفر دانش اموز و در چهار حوزه امتحانی در شهرستان کنگان وبه همت بی نظیر تمامی مدیران متوسطه دوم و دبیرانشان و روسای حوزه­های چهارگانه وتلاش بی وقفه رییس ومعاون پشتیبانی وخدمات ستاد مرکزی نانو در گروههای اموزشی مدیریت اموزش وپرورش شهرستان کنگان به شکل منظم برگزارشد.

وی افزود: اموزش و پرورش شهرستان کنگان سال قبل در آزمون المپیاد نانو حدود ۲۰۰ نفر ثبت نامی داشت و از این حیث مقام پنجم استان و از لحاظ کیفی نیز رتبه هفتم آزمون را در استان کسب کرد. اما امسال حدود ۱۰۵۰ نفر ثبت نامی داشته ایم که ۶۵۰ نفر آن دختر و ۴۰۰ نفر پسر بوده اند. ازلحاظ کمی در استان سوم و در بین نهادهای ترویجی در استان و کشور مقام اول (با توجه به درصد دانش اموزی) را کسب کرده ایم وانتظار داریم از لحاظ کیفی نیز با توجه به ۵ برابر شدن آمار ثبت نامی مقام بالاتری را بدست بیاوریم.

نوری زاده اظهار داشت: با توجه به امار بالای ثبت نامی شهرستان کنگان در المپیاد نانو، باشگاه مرکزی نانو در تهران و استان قول داده اند یک ازمایشگاه نانو در کنگان تاسیس کند و حتی قول پرداخت ۷۰ درصد بودجه خرید وسایل ازمایشگاه نانو را نیز از آن ها گرفت ایم. در صورتی که اموزش و پرورش کنگان بتواند ۳۰ درصد بودجه اولیه را فراهم کند آن ها نیز به همان نسبت ۷۰ درصد بودجه خواهند گذاشت. هر چه کنگان پرداختی بیشتری داشته باشد انها به همان نسبت ۷۰ درصد به بودجه کنگان برای خرید ازمایشگاه نانو اضافه میکنند. با این اوصاف ما انتظار داریم مسوولین دلسوز شهر همت کنند واین امتیاز مهم را که به شهر کنگان اختصاص داده شده را غنیمت بشماریم.

هماهنگ کننده گروه های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کنگان درخواست کرد: با توجه به وجود استعداد های فراوان در شهرستان کنگان، از شهرداری و شورای اسلامی شهر، فرمانداری، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فازهای واقع در کنگان انتظار داریم در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

شایان ذکر است رییس آموزش و پرورش شهرستان کنگان و معاون سیاسی فرمانداری نیز ازحوزه های این ازمون بازدید به عمل آوردند.

 

 

Image_001 Image_003 Image_004 Image_006 Image_005 Image_007 Image_008 Image_010 Image_009 Image_011 Image_012 Image_013 Image_016 Image_015 Image_017 Image_018 Image_014

 

//

نظرات

  1. پرپروک says:

    با سلام .. احسنت…

  2. هادی says:

    درود بر جناب آقای نوری زاده که تحولی در آموزش ایجاد نموده اند.

  3. mh says:

    درود بر آقای مهدی نوری زاده هماهنگ کننده گروه های آموزشی آموزش و پرورش شهرستان کنگان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن