بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15055
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 اردیبهشت 94 1:28 ب.ظ

شیخ خلیل افرا

دولت سعودی، مسلمان کشی در یمن را خاتمه دهد

ثلاث- عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور: دولت سعودی ، مسلمان کشی در یمن را خاتمه دهد.

شیخ خلیل افرا با محکوم نمودن تجاوز یک ماهه آل سعود به کشور مسلمان یمن گفت: اقدام دولت سعودی کاملا مخالف و مغایر قرآن و سنت است.

وی گفت: عربستان سعودی به بهانه دخالت در امور کشور یمن حق جنایت و ریختن خون انسانهای بی گناه را ندارد و این کشور باید به این نسل کشی در کشور مسلمان یمن پایان دهد.

رییس شورای افتاء و هیات پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر گفت: تغییر حکومت در یمن بعنوان یک خواست ملی و مردمی بایستی مورد احترام قرار گیرد و کشورها حق دخالت در امور داخلی دیگر کشورها را ندارند.

افرا گفت: نتیجه دخالت بی جا در امور کشورهای دیگر از جمله قیام مردمی یمن منجر به ریختن خون صدها انسان بی گناه و مسلمان شده است.

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان جنگ عربستان با یمن را توطئه ای آمریکایی – صهیونیستی دانست و گفت: آب در آسیاب دشمن ریختن تعبیر و تفسیری دقیق از این جنگ نابرابر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بیداری اسلامی گفت: امت اسلام باید مواظب این توطئه شوم دشمنان که همان مسلمان کشی بوسیله خود مسلمانان است باشند و با همدلی و وحدت این نقشه خطرناک دشمنان را نقش بر آب کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور گفت: از نظر اهل سنت بر مبنای نص صریح آیات و نیز فرمایشات نبی مکرم اسلام قتل عام مردم بی گناه یمن محکوم و مردود است.

افرا گفت: وحدت – همدلی – بیداری و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان وظیفه و تکلیف امت اسلام است.

وی در پایان از فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حوادث اخیر در یمن و نیز مواضع اصولی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد./ / ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن