بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1518
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 15 تیر 93 5:41 ب.ظ

با حضور مردم و مسئولین انجام شد/

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لاورده و لاورگل با ۱۵ میلیارد اعتبار

اختصاصی ثلاث – طرح آبرسانی به روستاهای لاور ده و لاور گل با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

به گزارش ثلاث : فرماندار کنگان در مراسم کلنگ زنی آبرسانی به روستاهای لاور ده و لاور گل اظهار داشت: یکی از اساسی ترین و زیرساختی ترین مشکلات این دو روستا تامین آب شرب آنها بود که خوشبختانه با پیگیری های نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

آبرسانی به روستاهای لاور ده و لاور گل ۱۰ ماه زمان نیاز دارد

عباس تبرکی گفت: محل استحصال آب مشخص شده است و کیفیت و دبی آن نیز قابل قبول است و با مذاکرات انجام شده و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انتظار داریم که ظرف مدت ۱۰ ماه به اتمام برسد.

وی افزود: از اهالی روستا نیز انتظار داریم در خصوص اراضی در محدوده این طرح با همت بیشتر به این پروژه مهم کمک کرده تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی گفت: طرح هادی این دو روستا نیز در حال پیگیری است و امیدواریم با انجام این طرح روند رو به رشد روستاهای لاور ده و لاور گل را شاهد باشیم.

 

تمام توان مسئولین بر رفع محرومیتها است

نماینده جنوب استان نیز در این مراسم گفت: صفا، همدلی، صمیمیت و هم اندیشی در هرجا وجود داشت، پیشرفت و توسعه نیز به تبع آن پدیدار خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی گفت: اگر پیگیری فرماندار، دهیاران، شوراها و بقیه عزیزان نبود مسلماً این طرح نیز راه به جایی نمی برد.

وی افزود: در خصوص مشکلات مخابراتی این روستاها نیز مذاکراتی انجام شده است.

وی گفت: تمام توان مجموعه مسئولین بر این است که هر جا احساس کنیم محرومیتی وجود دارد نسبت به رفع آن محرومیت با تمام توان اقدام کنیم.

 

آبرسانی ۱۰۰درصدی به حوزه روستایی شهرستان کنگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر  نیز در جریان کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه طول خطوط آبرسانی به روستاهای استان ۵ هزار کیلومتر است، اظهارداشت: از ۱۵ روستای شهرستان کنگان فقط ۲ روستا فاقد لوله کشی آب هستند که با اجرای این طرح کل شهرستان کنگان آبرسانی می شود.

روح الله طاهریان پور افزود: به دلیل سختی بیش از حد مسیر برای آبرسانی به این دو روستا به ۱۱ کیلومتر خط انتقال و ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع و همچنین ۲ واحد پمپاژ آب نیاز است.

وی گفت: با عنایت پروردگار و همچنین نگاه مثبت نماینده محترم مجلس و فرماندار شهرستان کنگان این طرح در حال حاضر تامین اعتبار شده و از امروز استارت کار خورده می شود.

 

salasnews-DSC03927-01 salasnews-DSC03930-02 salasnews-DSC03931-03 salasnews-DSC03933-04 salasnews-DSC03934-05 salasnews-DSC03935-06 salasnews-DSC03936-07 salasnews-DSC03940-08 salasnews-DSC03946-09 salasnews-DSC03955-10

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن