بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15766
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 اردیبهشت 94 12:20 ب.ظ

تعادل؛

عدم رضایت مردم از روند فعلی مجلس

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تعلل نمایندگان مجلس در طرح سؤال و استیضاح برخی از وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: هدف مردم از حضور در عرصه انتخابات مجلس و معرفی افراد موردنظر به‌عنوان نمایندگانشان تحقق مطالبات و خواسته‌هایشان است لذا به‌طور حتم روند کنونی مجلس […]

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تعلل نمایندگان مجلس در طرح سؤال و استیضاح برخی از وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: هدف مردم از حضور در عرصه انتخابات مجلس و معرفی افراد موردنظر به‌عنوان نمایندگانشان تحقق مطالبات و خواسته‌هایشان است لذا به‌طور حتم روند کنونی مجلس در برخورد با وزرا قابل‌قبول نیست.

وی افزود: در شرایط فعلی که مشکلات بسیاری در حوزه‌های همچون اقتصاد، صنعت و مسکن وجود دارد انتظار می‌رود نمایندگان مجلس در راستای سؤال از نمایندگان در این حیطه وارد عمل شوند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حل مشکلات اساسی مردم و توجه به مطالبات مردم حیطه اصلی کار نمایندگان است لذا آن‌ها به‌هیچ‌وجه نسبت به رویکرد فعلی نمایندگان مجلس رضایت خاطر نخواهند داشت.

شاکری تأکید کرد: در شرایط فعلی بهتر است نمایندگان مجلس به‌دوراز فعالیت‌های سیاسی و دغدغه‌هایشان برای حضور در انتخابات مجلس دهم مسئولیت اصلی خود را فراموش نکنند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.

وی تصریح کرد: طرح سؤال و یا استیضاح یک وزیر جز حقوق اولیه نمایندگان مجلس است لذا درصورتی‌که برخی از وزرا نسبت به انجام وظایف خود در قبال مردم کوتاهی کنند باید پاسخگو این رویه باشند زیرا افکار عمومی هیچ‌گاه نسبت به این موضوع به‌راحتی گذشت نخواهند کرد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن