بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15786
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 12:35 ب.ظ

احداث اسکه جدید کنگان/پروژه کمربندی کنگان هفته دولت افتتاح می‌شود

ثلاث- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کنگان گفت: پروژه کمربندی کنگان پس از یک وقفه نسبتا طولانی مجددا شروع شده و پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت امسال افتتاح شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، عباس پاریابی صبح پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته با عنایت دولت و استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به این شهرستان اختصاص داده شد که تحول خوبی در کنگان ایجاد شد.

وی افزود: نگاه ما در شهرستان این است که پروژه‌های عمرانی را در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا به اتمام برسانیم تا مردم از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

پاریابی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار شهرستان تصریح کرد: در سال جاری نیز با توجه به قانون و ضوابط و آئین نامه اجرایی بودجه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که بهره‌مندی حداکثری مردم به دنبال خواهد داشت در اولویت خواهد بود.

توسعه گردشگری و ساحل سازی

وی بیان کرد: امسال پروژه‌های عمرانی عام المنفعه به خصوص در بحث گردشگری و ساحل سازی به منظور ایجاد فضای سالم و با نشاط برای تفریح سالم شهروندان در دستور کار قرار دارد.

پاریابی با اشاره به اینکه به بخش‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان و زیرساخت‌های آموزش و تربیت نیروی انسانی در شهرستان کنگان توجه خواهد شد، تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم و اساسی شهرستان کمربندی کنگان است که پس از یک وقفه نسبتا طولانی با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرای آن مجددا شروع شده و پیش‌بینی می‌شود چنانچه به همین روند کار پیش رود در هفته دولت امسال افتتاح شود.

وی ادامه داد: طول این پروژه حدود هشت کیلومتر است که در حوزه این شهرستان قرار دارد که بهره برداری از آن نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و رفع حوادث و سوانح جاده ای دارد.

احداث اسکله جدید کنگان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی خاطر نشان کرد: پیگیری جدی در راستای تامین منابع مالی برای شروع به کار اسکه جدید کنگان که به عنوان جایگزین اسکله‌ها و پناهگاه‌های صیادی روستاهای جابه‌جا شده اخترو، تنبک و میانلو واقع در طرح‌های صنعت پارس ۲ کنگان است، صورت گرفته و احداث آن بر اساس توافقات به عمل آمده مورد تعهد وزارت نفت بوده است.

وی از تکمیل مخرن ۱۰ هزار متر مکعبی شماره دو کنگان و خط انتقال آن خبر داد و گفت: تکمیل فاز به فاز بلوار امام حسین(ع) کنگان بطول ۱۰ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی و تردد آسان وسایل نقیله به نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌ها است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن